9 april 2011

Snörvel..

Solen skiner vackert därute och fåglarna kvittrar.. själv är jag däckad av en förkylning- den första på 1½ år.Känner mig rätt så vissen men det är bra att lida igenom, det brukar ju lätta efter några dagar.
På bilden en spraymålad glöggflaska- inget intressantare har jag att bjuda på idag...

Kamomilla

Kaunis päivä tänään. Aurinkoa ja linnunlaulua. Itse poden flunssaa eikä olo ole mitenkään heissuluvei. Mutta eipä sille mitään voi. Pitää vaan sinnitellä tämän läpi, kyllä ne flunssat yleensä menee ohi itsestään muutamassa päivässä ..
Kuvassa spraymaalattu glögipullo. Eipä sen ihmeellisempää postausta tänään.
Kamomilla

19 kommentarer:

  1. Krya på dej ! Det brukar ju vara ett vårtecken att få en förkylning...
    Flaskan riktigt lyser !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Nydelige bilder ...jeg er stum av beundring over hvor fantastisk flink du har blitt med fotografiaperatet....vakkert.
    klem...Ellen

    SvaraRadera
  3. Hej Kamomilla!Tack för att du tittade in på min blogg.Jag har följt din blogg i säkert ett år nu ,fast har ju aldeles nyligen registrerat mig som följare.Din blogg är något jag längtar till att få läsa, och se dina underbara bilder,du har förgyllt min vardag,och givit mig mod att försöka själv.Hoppas du snart blir frisk,här lyser solen,hoppas den lyser på dig med.kram Mirre

    SvaraRadera
  4. Massa krya på dig kramar från mig..

    SvaraRadera
  5. Hej på dej!
    Undrar om du använder vanlig sprayfärg på burk till flaskorna? Har själv flaskor med rolig form som jag kunde spraya. Krya på dej!

    SvaraRadera
  6. Krya på dej, tråkigt med vårflunssa. Den fina flaskan piggar lite upp med sin färg :)

    SvaraRadera
  7. Usch vad jobbigt med förkylning.
    Krya på dig
    elsamarianne

    SvaraRadera
  8. tummen ner för förkylning:( hoppas det ger sig snabbt! Det är så kul att se dina bilder! man ser att du gillar det du gör:) heja på!

    SvaraRadera
  9. Ihanan värinen pullo ja kivat väriyhdistelmät!!

    Paranemisia! ♥

    SvaraRadera
  10. Krya på dig!

    Jag har sparat några flaskor som väntar på att jag ska ta mig i kragen och måla dem. Känner att jag borde ha gjort det när jag ser din fina bild.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Ihme kyllä, minä olen täällä vasta ensimmäistä kertaa. Kiva, että nyt löysin tänne. Tuttuja kuvia, olen kyllä tainnut nähdä lehdessä. Kaunista, vanhaa ja kekseliästä. Oikea katseluelämys! Hyvää viikonoppua.

    SvaraRadera
  12. Krya på dig, vännen. Kram

    SvaraRadera
  13. Krya på dig och kom ihåg att drick
    mycket!

    Kram
    sari från Puumuli

    SvaraRadera
  14. Vilken vacker färg du har hittat till flaskan!
    Usch, så jättetråkigt med förkylning!
    Krya på dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  15. Fin blev glöggflaskan som vas!
    Hoppas att du kryar på dig snart och får njuta av vårsolen!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig bild! Tyckte direkt att formen på flaskan såg bekant ut! ;) Nu blir jag riktigt arg på mig själv för att jag pantat mina glöggflaskor!
    Turkosfärgen är så härlig!
    Gillar också dina stilleben med äggen och vitlöken som du visade i något inlägg bakåt!

    Krya på dig, inte roligt med förkylning! Och ha en skön söndag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  17. Krya på dig vännen!
    Vilken härlig färg på flaskan! Kram

    SvaraRadera