27 juni 2014

I grönskan

Jag bara måste lägga in en till av dessa, jag är så nöjd!   :)
Jag brukar alltid ge en bonusbild åt mina kunder och det här är det här fotopaketets bonusbild. En överraskning och som kanske ibland är lite extra kryddad. Det kan vara en detalj också, oftast en pärla som sticker ut bland de andra men som jag ser på mitt eget vis.

Pakko laittaa vielä yksi, olen näihin niin tyytyväinen! Usein annan asiakkailleni bonuskuvan. Sellaisen ekstra helmen joka erottuu muista, tai jonka minä näen eri silmin ja jonka haluan ehkä maustaa omalla käsittelyllä. Se saattaa olla kasvokuva mutta yhtä usein se voi olla jokin yksityiskohta, kuten esim yo-ruusu tms. Tässä tämän paketin bonuskuva. 






6 kommentarer:

  1. Åh alldeles alldeles underbar :)

    SvaraRadera
  2. Ja vilken härlig grönska! Jättefin bild! :)

    SvaraRadera
  3. Helt underbart foto. Alla andra student och konfirmandfoton du tagit i år har varit helt utöver det vanliga. Du kan :-)

    SvaraRadera
  4. Så fin! Fotot är verkligen i din stil... krispigt och ändå lite gammaldags känsla. Vilket underbart minne för henne
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Tosi kaunis kuva! Kukkaistyttö :)

    SvaraRadera