23 oktober 2014

Lite pyssel mellan varven

Jag gissade lite att bomben vi släppte skulle väcka en hel del reaktioner och jag är glad för alla lycka-till hälsningar. Någon frågade om jag kommer att sluta blogga sen när huset är sålt, men det kommer jag nog inte. Det kan ju hända att det blir en nystart, en ny blogg med annat namn, men jag är och förblir den jag är, var jag än bloggar, och mig slipper ni inte så lätt!  Jag antar att ett nytt hem är lika spännande att blogga om som Villa Kamomilla varit , det finns ju en hel del att göra när man börjar på ny kula.

No, nu har jag i alla fall gjort annat än tänkt på husförsäljning också. Pysslade och limmade ihop två ljusstakar med två tallrikar och så blev det färg på. Ljusstakarna var redan svarta, så det var tallrikarna som fick sig en omgång.
De fina ledljusen som ser så äkta ut hittar du på DesignWest



PIENTÄ ASKARTELUA
Arvasinpas että pudottamani pommi herättäisi reaktioita mutta suurin osa on ollut positiivistä ja olen kiitollinen kaikista onnea myyntiin- toivotuksista.  Minulta kysyttiin blogista myös, että aionko lopettaa. Noh, en, mutta ehkä blogi muuttaa osoitetta tai nimeä, mutta minä olen minä vaikka minut voissa paistaisi. Eli bloggailua jatkan kyllä! Uskoisin että seuraavasta kodistakin on yhtä mukava tehdä postauksia kuin Villa Kamomillasta. Tapahtuuhan sitä kaikenlaista jännää kun pääsee tekemään uutta kotia.

Nyt olen muutakin tehnyt kuin ajatellut talomyyntiä. sain askarteluinspiksen ja yhdistin kaksi kynttilänjalkaa ja kaksi pientä kahvilautasta. Kynttilänjalat olivat jo mustat mutta lautaset saivat uuttä väriä pintaansa.
Aidonnäköiset ihanat ledkynttilät löydät DesignWestistä.




2 kommentarer:

  1. Snyggt! Och smart. Stora ljus är så fina.
    Likadan lampa har vi i sovrummet. Är så förtjust i den (fortfarande, jag tröttnar snabbt annars)
    Ha en skön helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. The page sounds good!
    I like it very much!
    ______________________
    If you want to Buy FIFA 15 Coins
    Place open http://www.fifa15online.co.uk/

    SvaraRadera