20 juni 2013

Glad Midsommar till er alla!

Nu tar jag lite midsommarledigt (inte många som kikar in här just nu men anyway- det är inte högsäsong för bloggarna just nu inte)
Jag önskar alla mina läsare en härlig midsommar! Ha det gott, nu hoppas vi på sommarvärme!
bild från veckans lite annorlunda studentfotografering. Mer bilder på hemsidan inom kort.




Nyt taidan ottaa juhannusvapaata. Ei täällä blogissakaan ole nyt niin paljon kävijöitä, nyt ei ole blogien parasta sesonkiaikaa, ja se on ihan ynmmärrettävää. Nauttikaa juhannuksesta- toivotaan ihania kesäpäiviä!
kuvassa hieman erilainen YO-kuvaus. Voi sen näinkin tehdä. Kohta lisää kuvia kotisivuilla.


9 kommentarer:

  1. Så himla fina studentbilder, allihopa!

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar till er också! Helt underbara studentbilder!

    SvaraRadera
  3. Oikein lepposata juhannusta sinulle :)

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig en riktig fin Midsommar med! / Karla.

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild!
    En fin midsommar önskar jag dej också!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Glad midsommar!
    Vi håller tummarna för vackert väder!

    SvaraRadera