30 oktober 2013

Har du också ett fint hem?


Nu kryper den på, alldeles på riktigt, den där stämningen att man snart snart får släppa loss den där julgalningen i sig med gott samvete. Jag älskar december och jag älskar att göra julreportage. De allra färskaste kommer ut nu. Tidningen Malla, är ute i handeln sedan igår, med ett vackert lantligt hem som jag fick glädjen att fota i fjol. Jag ska låta er få lite smakprov på sådant som inte publicerades i tidningen.





Har du ett stämningsfullt julhem? Eller annars bara ett trevligt hem som kunde platsa i en tidning? Maila mig så ser vi om det leder nånstans! creatella@parnet.fi

PS. Glöm inte Beach House utlottningen du ännu kan delta i!! Du kan vara med och tävla om den i inlägget från söndagen.


Hiljaa se hiipii lähemmäs, tuo ajatus että kohta saa päästää sisäisen joulluhullunsa vapaaksi ihan hyvällä omatunnolla. Rakastan joulukuuta ja rakastan jouluaiheisten lehtijuttujen kuvaamista. Maalla-lehti ilmestyi eilen, ja siinä minun tekemä juttu ihansta tunnelmallisesta maalaiskodista. Tässä muutama maistiainen- kuvia jotka eivät mahtuneet mukaan juttuun.

Onko sinulla ihana joulukoti, tai muuten vain kiva koti joka sopisi lehteen? Ota rohkeasti yhteyttä niin katsotaan johtaako se johonkin.
 creatella@parnet.fi


PS älä unohda että vielä voit osallistua arvontaan ja voittaa Beach Housen aamutakin! Osallistut vastaamalla kysmykseen sunnuntain postauksessa!

1 kommentar:

  1. så fina bilder. Du är så duktig.
    Ha en toppen dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera