18 oktober 2013

Sökes- samarbetspartner

Jag söker en ivrig och entusiastisk person som är en hejare på att baka goda och snygga bakverk. (kakor, bakelser kex odyl )Kanske är det din hobby, kanske ditt jobb?   Det räcker alltså inte att du kan göra snygga cupcakes, utan du ska ha egna recept (som du är villig att dela) , egna ideer och ett slutresultat som är lite utöver det vanliga.
Jag söker alltså en person att samarbeta med för eventuella reportage till bakningstidningar. Du bakar- jag fotar. Är du duktig skribent också, är det en fördel för dig, men det är ingen nödvändighet, den delen kan jag också sköta. Jag kan inte lova att vi får in något i någon tidning, men det är väl värt att prova?
Du ska ju helst inte bo hejdlöst långt borta, utan kunna göra dagstrippar till Pargas nu och då. Vi kan fota i min studio.



Känner du att du är den ivriga bagare jag söker? Maila mig till creatella@parnet.fi  så kan vi se vart det leder!


Etsin innokasta leipuria joka osaa tehdä herkullisia ja hyvännäköisiä leivonnaisia, kakkuja ym. Ehkä olet harrastelija, ehkä jopa ammattilainen? Tähän juttuun ei riitä tavalliset cupcakesit vaan sinulla pitää olla omat reseptit (joita voi jakaa muillekin) omia ideoita ja lopputuloksen on oltava tyylikäs! Etsin siis henkilöä jonka kanssa voisin tehdä juttuja leivontalehtiin. Sinä leivot- minä kuvaan. Jos hallitset kirjoittamisen jalon taidon se on etu sinulle, mutta toki minäkin voin hoitaa kirjoituspuolen. Julkaistuja juttuja en voi luvata mutta olen valmis testaamaan tällaista ideaa!
Mielellään asut niin lähellä ettei päiväreissu Paraisille silloin tällöin ole ongelma. Kuvaukset voi hoitaa studiossani. 

Oletko sinä etsimäni henkilö? Ota yhteyttä- creatella@parnet.fi niin katsotaan mihin tämä voisi johtaa..

2 kommentarer:

  1. denna pargas bou skulle jag rekomenera.

    http://www.somybaking.blogspot.se/

    finns mera bilder på hennes fb sida.

    SvaraRadera
  2. Ooooh, det låter ju urkul! Hoppas Du hittar rätt bagare, i din närhet. Men du är väl gift med en:)? Så fint ditt "nya" kök blev! Gärna fler bilder därifrån. Behöver lite inspiration... MVH från värmländska Mitt Egnahem

    SvaraRadera