20 april 2014

Klädhörn

Sovrummet är inte helt klart än, men helt själv har jag fixat en öppen klädförvaring åt mig. Synd bara att den avslöjar hur tråkig klädsmak jag har. Inte många färgklickar här inte. ..
Jättesvårt rum att fota i förresten- det kommer nog mer bilder bara jag hinner och orkar få det fotograferat på ett bra sätt. Det trånga utrymmet,sneda taket och ojämna ljuset gör det jobbigt.




och sist.. note to self. Tvätta speglar innan du fotar..


Makkari ei ole vielä valmis mutta olen ihan itse tehnyt avoimen vaatesäilytysratkaisun itselleni. Harmi vaan että se paljastaa tylsän vaatemakuni. Eipä paljoakaan väriä näy..
Tätä huonetta on muuten sikavaikea kuvata, laitan kyllä lisää kuvia kun olen ehtinyt ja jaksanut kuvata. Tämä ahdas vinokattotila ja todella epätasainen valo asettaa haasteita.


ja viimeiseksi note to self: muista pestä peilit ennen kuvaamista.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker din garderob är färggrann. Min är till största delen svart.

    SvaraRadera
  2. Snyggt med enhetliga galgar. Vi köpte också såna. Och svarta t husse... Nu är det blandad kompott i garderoben, som också den är öppen... på gott o ont. Din ser väldans ordentlig ut.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Tykkään myös tuollaisesta avorekistä vaatteille. Yhden kodin stailauksessa jätin lisäsin makuuhuoneeseen rekin, vaikka siellä oli myös kaappi.
    http://shoptravelfood.blogspot.hu/2014/04/home-styling-project-13.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hyvältä näytti; Tibs. Toimii hyvin niille vaatteille jotka eivät vielä mene pesuun mutta joita ei ihan viitsi puhtaidenkaan joukkoon laittaa :) kivan näköinen stailaus.

      Radera
  4. Just så där skulle jag gärna ha endel av mina kläder. Har bara inget litet skrymsle att hänga dem i. Ha du satt upp en stång mellan väggarna eller är det en ställning..? Syns inte riktigt.. Ha en härlig måndag, fast du är väl ännu på resa...härligt det oxå. Kram

    SvaraRadera