17 april 2014

Påskpynt?

Jag är inte så där hemskt ivrig med påskpynt någonsin, jag vet inte riktigt varför. Nåt smått tar jag väl och sätter fram, men det stannar på den nivån. Så är det alltid, kanske det gula bara inte lockar, och så ids jag inte anstränga mig med annat.. ?
I år är ivern ännu mindre för på fredag morgon åker jag iväg till St Petersburg på fotoresa!




                                          Mer om det i fredagens inlägg!



En ole koskaan ollut kovinkaan innokas koristelemaan kotia pääsiäisenä. En tiedä minkä takia. Laitan kyllä jotain pientä esille mutta siihen se jää. Ehkä keltainen ei vaan natsaa ja sitten en vaan jaksa säveltää muuta. Tänä vuonna into on lähes olematon sillä huomenna lähden valokuvausmatkalle Pietariin!
Lisää siitä huomisen postauksessa!

4 kommentarer:

  1. Ymmärrän! Meidänkin koristukset on olemattomat ja nekin vähäiset betonia..hah, ei kovin pääsiäismäistä, mutta haitanneeko tuo. Mahtavaa kuvausmatkaa! Odotan innolla lisäinformaatiota!

    SvaraRadera
  2. Det behöver inte va så mycket pynt på påsken tycker jag. Alldeles lagom som du har det :)

    Glad påsk och trevlig resa!

    SvaraRadera
  3. Ihanaa pääsiäis-reissua sinulle.... ei meilläkään ole, kuin vähän ruohoa ja neljä mignon-munaa:))

    SvaraRadera