29 augusti 2014

Svag för influenser och lika ombytlig som vädret

Jag spraymålade lite grejer för en fantasy-photoshoot och när det blev färg kvar i burken fick dessa plastdjur sig en omgång.  (leksaksdjur från Hong Kong varuhuset)  För en som är lika ombytlig som vårt dagliga väder är sprayfärg en riktig lycka.


Maalasin muutamia esineitä tulevaan fantasykuvaukseen, ja kun maalia vielä jäi purkkiin maalasin nämä sarvipäät. (leluja Hong Kong tavaratalosta) Sellaiselle kuin minä,( yhtä ailahtelevainen makuasioissa kuin tämän päivän sää), suhumaali on oikea unelma.



9 kommentarer:

  1. ÅÅh vad fina! Detta "sprayande av plastdjur" finns också på min "To do" - lista men vet inte när jag kommer, före detta så kommer nog ljusslingan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag kommer att hinna alltså! :)

      Radera
  2. Hienoja, tästä taidan varastaa idean. Olen etsinyt lelueläintä, jolle voisin laittaa pienenpienistä lahjaksi saamistani timanttikorvakoruista silmät. Nämä olisivat timanttisilmäisinä upeita :) T. Minna / houseandcottage.blogspot.fi

    SvaraRadera
  3. Fint :-) Månne jag sku få lov att spraya någon av barnens dinosauruser.. Tvivlar på det.. :-) Får väl köpa egna på loppis :-)

    SvaraRadera
  4. I går kväll bestämde jag mig också för att sprejmåla en hjort med kopparfärg. :D

    SvaraRadera
  5. sprayfärg - det är grejer det!

    SvaraRadera
  6. Hei hei. Jeg forelsket meg helt i et bilde av ditt soverom på pinterest og lurer på om du vet om det er mulig å få kjøpt tapeten som du hadde på soverommet ditt tidligere?
    Mvh Monica

    SvaraRadera
  7. Tyvärr tror jag Monica inte att den finns att finna mera. Vi köpte den på utförsäljning och det var för 8 år sedan.

    SvaraRadera