4 december 2014

Dagbädd / gästsäng

Gästsängen från Ikea är på plats. Fast mannen sade att den omöjligt kunde vara från Ikea då den faktiskt gick att bygga ihop utan strul eller svordomar.
Ganska massiv är den här, men vi hoppas ju att den har en bättre plats i ett nytt hem när det väl är dags.
Den skarpsynte kan notera att gardinstängerna äntligen är målade. Inte en dag för tidigt.. Nu fick jag upp mina kransar också.

VIERASPETI / DAYBED
Ikeasta hakemamme vierassänky on nyt koottu. Mies kuitenkin totesi ettei se voi olla Ikeasta kun kokoaminen meni kummallisen helposti eikä kirosanoja tarvittu lainkaan.
Massiivinenhan tuo on, mutta toivomme sen jonain päivänä sopivan uuteen kotiin sitten paremmin.
Tarkkanäköinen huomaa että vihdoin verhotangotkin on maalattu! Siitä syystä kranssitkin löysivät tiensä ikkunaan.



6 kommentarer:

  1. Vilken härlig gästsäng och så fint ni har det på er veranda! Vilket ljus det är!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en fin gästsäng du fixat till. Det är alltid roligt med en gästbädd, jag hade det ett tag med men så lämnade jag över den till min dotter, hon behövde den bättre till alla " sina" barnbarn. bra när man kan dela med sig.
    <Kram från Hajan

    SvaraRadera
  3. Inbjudande gäst/ dagbädd. Den där grenen med belysning i är ju jätteläcker. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Kaunista, muuttakaa nyt nopeesti, jotta pääsen testamaan vieraspetiä :)

    SvaraRadera
  5. wunderschöne dekoration!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera