12 december 2014

Husvisning

Igår var det dags för husvisning igen, och jag gjorde en snabb dukning i "salen". Det tycker jag själv är trevligt-  att bjuda på en vision för en potentiell köpare, och jag hoppas det känns välkomnande!
Stod där en stund och tittade på det som förr var vårt sovrum, och kan bara konstatera att det är roligt att ett rum kan vara så lika, men ändå så annorlunda, och funka på två helt olika vis! Jag tycker om båda varianterna.
Ni får ursäkta bildkvaliteten, detta är snapshots på fri hand just innan jag skulle lämna huset inför visningen. Det var regnigt och mycket mörkt.


TALOESITTELYÄ
Eilen oli taas taloesittelyn aika ja tein nopean kattauksen. Minusta se on mukava ele, tarjoamme vision mahdolliselle ostajalle ja minusta se tuntuu kutsuvalta.
Seisoin siinä ovensuussa hetken ja katselin myös tv-huonetta, joka aikaisemmin toimi meidän makkarina, ja ajttelin että on se hauskaa miten yksi ja sama huone voi näyttää erilaiselta, ja kuitenkin niin samanlaiselsta ja toimia kahdella niin eri tavalla! pidän molemmista vaihtoehdoista!
Pyydän kuvalaadusta anteeksi, oli pimeää ja nappasin kuvat vapaalla kädella juuri ennen lähtöä.










Before: 




9 kommentarer:

  1. Ser supermysigt ut! Snygg header!

    SvaraRadera
  2. Vackert som vanligt! :) Och oj vad jag älskar feelisen i sovrummet! <3

    SvaraRadera
  3. Snygg dukning men då jag själv tittat på hus och det varit dukat får jag feelisen att ägarna flytt.

    SvaraRadera
  4. Vilken härligt mysig stämning! Håller tummarna för att det den här gången är precis rätt personer som kommer och tittar på ert hus :)
    Ha en fin helg!
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  5. danke für die tollen bilder und inspirationen, liebe grüße und einen schönen freitag von angie

    SvaraRadera
  6. Snyggt !
    Nytt inlägg på bloggen nu
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  7. Ihan mielettömän kaunista: Ostaisin:)
    Ihanaa iltaa teille, soittelen sunnuntaina <3!

    SvaraRadera
  8. Tänk, så ett rum kan förändras! Ljuvliga bilder som borde locka vem som helst till ett köp! Antar att det är det lite avlägsna läget som avgör! Annars är det ju ett drömhus!!!
    Kram
    LIsa

    SvaraRadera
  9. Kaunis ajatus luoda tunnelmallinen, elävä tunnelma esittelyyn. Toivottavasti kotinne löytää arvoisensa asukkaat, jotka pitävät paljon kokeneesta rakennuksesta hyvää huolta. Terveisin tuikku

    SvaraRadera