10 september 2008

Förberedelser

Jag vill ha in skänken även om den inte är helt klar, så nu tömmer jag det rackliga vitrinskåpet. Övre delen av skänken som ska göras av fönster och bli som ett vitrinskåp, det fattas ännu, men hoppeligen hinner gubben min fixa till en del under den kommande helgen. Dessutom ska kylskåp och frys byta plats med vitrinskåpsplatsen.Lite blått på dörrarna för att passa in med pärlsponten i köket... Målning på gång.

I köket har vi andra förändringar så smått på gång. Men det får bli till långt senare...

Ha det bra i höstrusket!

24 kommentarer:

  1. Å det kommer att bli så fint!
    Kram Irene

    SvaraRadera
  2. Hej det är så underbart att läsa Din blogg....vackert språk...och så är det fint, att Du är frisk igen!

    SvaraRadera
  3. Oj, vad ni donar och grejar. Kommer att bli jättefint!/ Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Taatusti ihanaa tulossa!

    Tuleeko sinulle ikinä marssiväsymystä tuunauksen, maalauksen ja rempan kanssa? Vai saatko yksinkertaisesti vain virtaa kaikesta (lukuunottamatta nyt kesän ikävää sairausepisodia)? Minulla on jotenkin skitsofreeninen suhtautuminen tähän; tavallaan kuluttavaa ja tavallaan innostavaa sisustaa, ja molempia yhtä aikaa! :-)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Åh vad spännande! Så fint det ser ut att vara :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag vet hur det är... snabbt skall det gå så man får skapa sej en uppfattning om hur det blir... även om inte allt kanske är riktigt klart ännu...:O) Härligt med de blåa detaljerna!

    SvaraRadera
  7. Å va härligt det kommer att bli!!

    SvaraRadera
  8. Vilken bra idé med en höstfest! Även om jag älskar stillsamheten i naturen så här års så vill jag träffa andra människor också. Kanske blir det någon form av fest hos oss nu.
    Hösthälsningar, Päivi

    SvaraRadera
  9. Kiva kuulla, että olet tervehtynyt:) Ja mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää... Aivan ihana muuten tuolla aiemmassa postauksessa oleva valaisin. Noiden joulujuttujenkin kera tosi kaunis:)

    Mari

    SvaraRadera
  10. Ser spännande ut det där! Så fint det kommer att bli! Jag är nog likadan, vill ha in det nya och börja flytta omkring och planera...

    SvaraRadera
  11. Så spännande att det tar sig! Undrar vad det är för förändringar... ??

    SvaraRadera
  12. Great imagination!!!!
    Congratulations!!!!!!!

    SvaraRadera
  13. Det blir säkert jättefint! Kul med lite projekt som inte kräver allt för mycket.
    Hoppas att du är riktigt frisk nu och att krafterna är tillbaks!

    kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  14. Jag bara måste komma in och tipsa dig om Anno.fi (om du inte redan visste om sidan). Snubblade in på den i misstag och här hittar man många skatter :)
    H. Jenny

    SvaraRadera
  15. Så glad att du är ditt gamla jag igen och orkar pyssla på med dina projekt. Vitrinskåpet av gamla fönster ser jag framemot att få se.
    Själv drömmer jag om ett stort vitrinskåp i salen just av gamla fönster, har bara inte hittat de där rätta fönstrena ännu.

    Kram!

    SvaraRadera
  16. Så fint det kommer att bli, jag älskar ditt vackra kök! Trevlig helg. Mari.

    SvaraRadera
  17. Oj, oj så mycket FINA saker på gång här....skänken är såå vacker!!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  18. det ska bli så kul att se när allt är klart. Är som du vill ha in allt nytt NU:)
    Trevlig lördag Kram Emma

    SvaraRadera
  19. Hejsan..detta kommer bli kanonfint du:).ja idag har det varit soligt och skönt ..jag har varit i stora staden (karlstad:) och shoppat lite pysselsaker...nu ska det bli pyssla av..till julmarknaden..vi smider järnet nu...vet du de där smyckena du gjort..jag härmades lite och gjorde några skedsmycken till höstmarknaden ..det blev sålda!!! jag var så nöjd... nu har jag min lille kille här 5 årige Isak och vi ska spela kort .. Ha de så bra...kram ..PIA

    SvaraRadera
  20. Kommer att bli så fint! Hoppas på att få se mera bilder snart :)

    Ha en riktigt trevlig lördagskväll!

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  21. Hei! Jeg la akkurat inn en kommentar under innlegget under jeg ;) Vet ikke om du sjekker opp under gamle innlegg ;)

    SvaraRadera
  22. jag väntar med spänning på slutresultatet!

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Nu vill man ju se mera.....

    Timjan kransen blir ju inte så fin när den torkar men helt ok...

    Ha´en bra söndag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  24. Blir helt säkert super fint!
    Ska bli spännande och se slutresultatet..

    Ha det bra
    Jojo

    SvaraRadera