24 juli 2014

BRÖDKURS!!

Jag har tidigare skrivit om min mans bakande och han har ju figurerat i tidningar också. Han drar kurser i brödbakning och nu finns det en chans att kombinera nytta med nöje! Kom med på kurs i underbar miljö i hjärtat av Nagu!
I kursen ingår inkvartering på vackra hotell Lanterna, så nu kan delta även om du bor längre bort!!
Har du frågor så tag kontakt med honom per email! (står på bilden) Jag svarar inte på kursfrågor.

LEIPOMAAN!
Olen aikaisemmin kertonut mieheni leipomisesta ja onhan hän Leivotaan-lehdessäkin esitellyt taitojaan. Nyt järjestetään kurssi (ruotsinkielinen ) ihanssa miljöössä Nauvon keskustassa. Kurssiin sisältyy majoitus joten pitkä matka ei ole este.
Tosiaan kurssi on ruotsinkielinen mutta tulevaisuudessa leipuri yrittää järjestää myös suomenkielisiä kursseja.
Voit ottaa  yhteyttä häneen, minä en vastaa mahdollisiin kurssiin liittyviin kysymyksiin.


3 kommentarer:

  1. Synd att jag är så långt borta!

    SvaraRadera
  2. Oj, nu fick jag ägna en lååång stund åt att läsa ikapp alla härliga sommarinlägg som jag har missat!
    För man vill ju inte missa någon av alla dina fina bilder. Det där med fantasyfotografering är en alldeles underbar idé! Ser fram emot att höra mer om hur det går med det framöver.
    Tyvärr har jag långt att åka, för annars skulle jag mer än gärna komma på din kära makes brödkurs. Låter mumsigt!
    Sommarkram från Skåne!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. ser gott ut
    Ha en fin kväll!
    Hanna

    SvaraRadera