7 juli 2014

Lampskärmar som karameller

En del av dessa lampskärmar har jag skaffat själv men jag fick flera stycken i födelsedagspresent av mina föräldrar. Lite konstig gåva kanske ni tänker, men jag fick vad jag hade önskat och kommer nog att avslöja mer i ett senare skede. Ni får leva i nyfikenhet ett tag.

Muutaman näistä varjostimista olen ostanut itse mutta sain loput vanhemmiltani syntymäopäivälahjaksi. Aika merkillinen lahja ehkä teidän mielestä, mutta olin sitä toivonut ja aion kyllä jossain vaiheessa paljastaa mitä näillä aion tehdä. Ihan vielä en kuitenkaan kerro, saatte vaan kiltisti odottaa. 




4 kommentarer:

  1. Jag läste först "lampskärmar som kantareller"! :D Fick mig att skratta. :)

    Söta är de!

    SvaraRadera
  2. Spännande! Nu blir man ju lite nyfiken.. :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hihi! Kanske vi har "samma sak" i tankarna :) Har samlat på en och annan jag med! Kram!

    SvaraRadera