3 juli 2014

Ute i affären nu!

Äntligen äntligen är reportaget från Ninette ute i tryck! Oj så vi väntat. Så för er som bor i Finland kan jag tipsa om att marschera ut till affären bums basta och köpa Unelmien Talo & Koti!! Detta nummer råkar vara till specialpris dessutom, så nu kan man verkligen unna sig lite semesterläsning! Sen så är det bara att ta sig ut i hängmattan och njuta.
Här några bilder som inte rymdes med, men de riktiga godbitarna hittar du i tidningen. :)


Vihdoin odotus palkittiin ja juttu Nineten kodista löytyy uusimmasta Unelmien Talo & Koti lehdestä. Eli kurvaa kauppaan, sillä lehti on täynnä kaikkea kivaa!  Tämä numero myydään sitäpaitsi erikoishintaan, joten nyt voit hyvällä mielellä ostaa lomalukemista!! Sitten vaan riippukeinuun (tai muuhun mukavaan löhöilypaikkaan ) nauttimaan.
Tässä muutamat maistiaiset jotka eivät mahtuneet mukaan, mutta lehdestä löytyvät ne varsinaiset karamellit!





9 kommentarer:

  1. Lehti tuli eilen ja tarkkaan olen jo lukenut...myös Nineten kodista..:)

    SvaraRadera
  2. ÅÅh ljuvliga bilder & skall ta mig till kiosken & inhandla tidningen för att se resten! :) Duktiga du*

    SvaraRadera
  3. Ninetten koti on namu ja muutenkin oli aivan upea lehti! Eilisen päivän sitä selailin, luin ja huokailin.

    SvaraRadera
  4. Helt fantastiska bilder, har int öppnat tidningen ännu, men just... :-)

    SvaraRadera
  5. Tidningen damp ner i postlådan och som jag skrev på insta såg jag genast att det var din prägel på reportaget! Proffsiga bilder med känsla, som alltid! Ett färgsprudlande och kreativt hem som jag kände igen från Strömsö-serien om trädgårdar och i bloggvärlden så klart :o)

    Solig helg,
    Mona

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder på ett vackert hem! Är det en tapet där i köket, med de indiska gudarna på? Oj vad jag gillar den.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  7. Åh vilket vackert hem! Jättefina bilder...
    Önskar dig en skön helg!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  8. Fint! Man blir glad av att se bilderna! Tur jag är i Finland just nu så jag kan få tag på tidningen...

    SvaraRadera
  9. No eipä vähä ihanan värikäs koti, iiks! :D <3 Taas täytyy pyörähtää lehtihyllyllä.

    SvaraRadera