29 maj 2011

Avslutat projekt

Vad blev det månne av den gamla babysängsskivan jag skrev om? Jo, en anslagstavla! :)  Kostnad ca 6euro, plus att jag igen är glad att allt skrot jag samlar på mig oftast kommer till användning förr eller senare.Jag behöver en sån här tavla för att hålla ordning på allt. Mitt minne fungerar på det viset att jag måste se allt i bilder för att komma ihåg. Att försöka kategorisera olika saker i ett häfte ger mig ingen överblick.

Skön söndag till er alla!! Här står regnet som spön i backen så det är bara att göra det mysigt inne och ta dagen som en slappardag.
Kamomilla

Mitä minä teinkään sitten sille vauvansängynpohjalle? Tein siitä ilmoitustaulun! :) Maksoi kokonaiset 6 euroa koko tuunaus. Olen iloinen että kaikki keräämäni roinat ennemmin tai myöhemmin saavat uuden elämän.
Tänään sataa vettä kaatamalla joten taidan ottaa laiskottelupäivän sisätiloissa ja vaan nauttia...
Ihanaa sunnuntaita!

Kamomilla

19 kommentarer:

  1. Nice working place you made!!!
    happy sunday
    Yolanda

    SvaraRadera
  2. Det var en bra tavla, skulle vara bra att ha många gånger. Här började det just komma ner, men sakta ännu till all tur. Ha en fin myssöndag du med.

    SvaraRadera
  3. En smart ide det där....

    Här regnar det oxå. Lillesyrran skulle komma över och klippa gräsmattan åt mej, men nu får det vänta till i morgon. Så jag tar oxå en slappardag idag ;o))

    SvaraRadera
  4. Ihana idea!
    Kutsuvan näköinen työnurkkaus.
    Leppoisaa sunnuntaita!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. kålkkå fin! (jag måste ju börja förbereda dig på lite norrfångna uttryck nu när du snart ska hitåt ;))
    skön söndag trots regnet!

    SvaraRadera
  7. Vilken brilliant idé! En typisk Kamomillaprodukt och sååå snygg!
    Ha en härlig söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Siitähän tuli hieno!

    Mukavaa viikkoa, toivottavasti säät lämpenee.

    Kirsi

    SvaraRadera
  9. Snyggt!! Och påhittigt som vanligt!
    Själv lämnar jag ett papper här och ett papper där...

    Ha en fin dag trots regn och rusk!
    Här är träden mer vågräta än lodräta :/

    SvaraRadera
  10. Super fin anslagstavla du gjorde..
    Här regnar det inte ännu, så i morse kunde vi sitta ute och äta morgonmål.. Första gången i år !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  11. Älskar din uppfinningsrikedom när saker och "skrot" får nya användningsområden!

    SvaraRadera
  12. Skrot kan vara mycket användbart. Jag har massor, kan inte slänga nåt... borde visa dig ngn gång alla mina gamla grejjor, om du skulle ha nån idé vad göra med skrotet....

    SvaraRadera
  13. Jättefin och praktisk! Det var ett bra exemple på återvinning det. Här har det också varit regnigt idag, och jag har tillbringat en del av dagen med fönstertvätt. Tråkigt, men nog så nödvändigt.

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  14. Det var en snygg "omgörning" det!

    SvaraRadera
  15. Hej hopp
    Hoppas du haft en härlig morsdag.
    Ha en skön vecka med massa nya projekt.... *fniss*
    Ha det gott
    Kram Marith

    SvaraRadera
  16. Vilken jättefin arbetshörna du har...
    Avundsjuk:)))

    SvaraRadera
  17. Å vad fin! En sån skulle nog vara bra att ha i många hem! En affärsidé?

    SvaraRadera