3 maj 2011

Så mycket gott i en dag

Jag besökte Ninette idag och rusade genast upp till hennes sovrum för att kolla hennes nya väggar. Har du inte kikat in där så tycker jag du ska göra det nu! Klicka HÄR!   Jösses den tjejen har ideer och TÅLAMOD! Jag tycker det är fantastiskt!
Äpplet faller inte långt från trädet så med pysslig mor kan det bara bli pyssliga barn. En liten liten hand räckte mig en gåva innan jag skulle gå... Ett halsband!! Ett så fint så fint!

Så idag har det bara varit lyx i vardagen. Lunch och mycket ide´byte, smycken och tidningar. Jag lånade en bunt danska tidningar hos Ninette men jag kan också berömma nyaste numret av Allt i Hemmet. En massa härlig inspiration!
Nu vill jag ju bara komma åt att storstäda nån dag och när jag hunnit med det blir det nog lite helheter från Villa kamomilla för omväxlings skull.

Kävin Ninetten luona taas ja juoksin heti makkariin katsomaan mitä hän on siellä tehnyt. Jos et vielä tiedä- käy ihmeessä kurkkaamassa!! Klikkaa TÄSTÄ. Vaikka ett ruotsia ymmärtäisikään niin kuvat puhuvat kyllä puolestaan. Hän on siis itse maalannut ruutukuviot seinään! Tällä naisella on ihania ideoita ja rautaiset hermot! Sain vielä läksiäislahjankin. Omenat ei kauas puusta putoa ja jälkikasvukin on näpertelevää sorttia. Pieni kätönen ojensi minulle maailman ihanimman kaulakorun! Tänään taitaa olla minun onnenpäivä. Luksusta vaan, koko päivän. Sisustuslehtiäkin lainasin, ja ostin tuon uusimman Allt i Hemmet lehden joka oli täynnä innostavia juttuja!

10 kommentarer:

  1. Tack själv för idag! Det var jätteroligt, och jag svävar ännu på inspirationsmoln kan jag berätta! Jättefina bilder du tagit - gillar massor! :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan Milli !
    Vill till allra först gratta dig - du gjorde det och det med bravur ! Dina inlägg är helt ljuvliga och så proffsiga !
    Det är så intressant att läsa dem....
    Hoppas vi ses nångång på t.ex Rrreimari. Ha det bra, kramar från Susanna

    SvaraRadera
  3. Tack Susanna för din hälsning- det kändes gott ända ner i tårna!!
    jag är övertygad om att vi kommer att ses i nåt skede! :)

    SvaraRadera
  4. Det var ett företag det målandet, helt otroligt!!! Den gåvan var nog given med äkta känsla:)

    SvaraRadera
  5. Tusen tack! Och Grattis till dig och jag tror du inte har några som helst problem med dina vingar :-)

    SvaraRadera
  6. Ja, den väggen var snygg alltså..!! Och vilket jobb det ligger bakom....!!

    SvaraRadera
  7. Så roligt med lite lyx i vardagen!
    Det var verkligen en jättefin present du fick.

    SvaraRadera
  8. Var inne och kollade, vilet jobb..och så fint det blev, här snöar det och regnar för fullt, underbart majväder alltså :( kramen

    SvaraRadera
  9. Vilken skön ny header du har fixat!

    Gullig present du fick :)

    SvaraRadera
  10. Vilken fin present - och lite originell med den mysiga prickiga kulan!
    Härlig ny header, den riktigt doftar vår :)

    SvaraRadera