4 maj 2011

Hem ljuva hem!

Det har varit otroligt skönt att vara hemma lite mer. Jag har saknat det där pysslandet och småplockandet som jag inte hunnit med på hela året! I dag har jag gått omkring och flyttat på saker och njutit.
Jag lade upp några bilder från vardagsrummet. Nu ser ni var mitt utställningsfoto hamnade- vid blogghörnan! Här bloggar jag och surfar runt, uppe i allrummet finns det riktiga kontoret. Jag hoppas på att komma igång bra med foto-och reportageuppdragen, fördet är det som jag siktat på hela tiden med mina fotostudier.Så om du bor i Finland och har ett spännande och personligt hem, så får du gärna kontakta mig! Kamomilla

Ihanaa olla taas enemmän täällä omassa kodissa! Olen tänään siivonnut ja raivannut paikkoja ja nyt tuntuu todella hyvältä! Tässä muutama olkkarikuva, joista näkyykin mihin se minun näyttelyvalokuva loppujen lopuksi päätyi. Täällä mina bloggailen ja surffailen, yläkerrasta löytyy erillinen työtila. Toivonkin että lähtisi työt hyvin käyntiin ja saisin kuvata monta monta ihanaa kotia! Jos asut suomessa, jännässä ja persoonallisessa kodissa, ota ihmeessä yhteyttä minuun! Kamomilla

17 kommentarer:

  1. Vad roligt att få se dom här bilderna från ditt vardagsrum! och blogghörnan förstås - med din jättefina bild på väggen.

    SvaraRadera
  2. Täälläkin on siivottu ja raivattu. Pannuhuoneessa meni muutama tovi kun sinne tahtoo kertyä yhtä sun toista roinaa. Kummasti kevenee omaa olokin kun törkykasat vähenee :D

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen ditt bloggbord. Och tavlan bredvid förstås!

    Önskar jag hade ett hem värt att fotas... fast jag skulle inte klara pressen heller, hihi!

    Lycka till med alla uppdrag!
    Hoppas verkligen att det blir av med reportaget här i min granngård så får vi ses ;)

    Må så gott!
    A-C

    SvaraRadera
  4. Ja diggar såå din fina väska som hänger där på, singern, tror jag att det är? Va de inte så att de va ett loppis fynd?
    Ljudar bra att du är hemma igen och får göra det du gillar :)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar din snygga och personliga stil!! Mari.

    SvaraRadera
  6. åh heliga skräp - 1 euro? Vilket fynd! :)

    SvaraRadera
  7. Häftigt med ditt bord!

    Hoppas att du får många fina uppdrag med din kamera!

    SvaraRadera
  8. Så fint du har det i vardagsrummet och så fint du gjort på bloggen :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. så ljust och fint i ditt vardagsrum!
    ha de bra
    susanne

    SvaraRadera
  10. Den pryder verkligen sin plats, den tavlan. Säkert skönt att få vara hemma å pyssla lite igen. Håller tummarna att du hittar många intressanta objekt för ditt objektiv:)

    SvaraRadera
  11. Kyllä se vaan virkistää keväisin raikastaa tilaa, todella kutsuva olohuone teillä! Meilläkin tapaa työskentelynurkkaukset aina lipua olohuoneeseen, missä kaikki on ja tapahtuu vaikka työpöydät ovat molemmilla muualla, mutta siellä missä kaikki on ja tapahtuu jotenkin vain tahtoo olla :) Ihana myös on nurkkaus siis sinulla!

    SvaraRadera
  12. Din bild blev jättefin ovanför blogghörnan och så kan man ju oxå se den och njuta av den från vardagsrummet. Du har det så fint och härligt att det är en fröjd att se. Säkert härligt med lite mer hemmatid just nu så du kan plocka och ändra om lite.

    Allt gott till dej! kram

    SvaraRadera
  13. Jättefina bilder fån ett vackert vardagsum! Och grattis till de avklarade studierna!
    Lena

    SvaraRadera
  14. Vilken fin header du har! Så vårig! Å vilket fint vardagsrum ni har! Hemtrevligt! Njut av lite fler hemmadagar nu o så hoppas vi att du kommer igång m reportagen snart! Kramar

    SvaraRadera
  15. Siis sinulla opiskelut onnellisesti ohitse vai??
    Eli saako sinua onnitella valmistumisesta...:)))
    Meillä siivous urakka vielä vaiheessa, niinkuin remppakin tavoitteena saada koti raivattua ja kuntoon toukokuun viimeiseen lauantaihin kun tyttäremme valmistujaiset ovat...
    ja vielä monenmoista tehtävää.
    Ihanaa äitienpäivä viikonloppua sinulle...:)))
    Kaunista kuvaa olohuoneestanne...:))
    Lämmöllä Jaana

    SvaraRadera
  16. Du har ett fantastiskt vackert hem...Och din vovve tycker jag är så gullig..Kram Susanne

    SvaraRadera
  17. Oj, vilken fint hus! Jag tycker valdigt mycket om din "interior design" stil! Mycket trevligt att hitta och titta pa dina fotos och blogg!
    Halsningar fran EAGAN daily photo blog i Minnesota, USA

    SvaraRadera