31 maj 2011

Intervjun...

Ja, idag sändes radiointervjun. oj så jag spände mig, jag var ju så nervös så jag inte kom ihåg vad jag sagt ens. Men inga större grodor lyckades jag klämma fram.
 För er som hittat hit via radiointervjun- VÄLKOMMEN!
Råkade du missa intervjun (Den var ju med i en lokalsändning från Åboland) så torde du kunna du lyssna HÄR 

Nu ska jag nog varva ner lite och ikväll försöka pyssla lite. Jag har en ide´ för något jag ska göra  av en gammal lampskärm, men vi får se vad det blir!
Kamomilla

Päivän paikallisessa radiolähetyksessä kuultiin sitten juttua blogistani. On kyllä tosi vaikeaa kuunnella omaa ääntään! (Huh, jännitti). Jos haluat kuunnela paina TÄSTÄ. Ruotsinkielinenhän se kylläkin on, mutta jos ottaisit pienen kielikylvyn? ;)
Taidan nyt huilata vähän ja illalla vaikka askarrella. Tuolla nurkassa lojuu vanha lampunvarjostin joka odottaa tuunausta!

19 kommentarer:

  1. Det gick hur bra som helst! och säkert bara första intervjun tänker jag, så lika bra du blir van att höra din egen röst! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ihana tuo sun uusi otsikkokuva! ♥

    SvaraRadera
  3. Hej ! Det var ju en trevlig interju.
    Skoj att kunna lyssna via webben..
    Du är nog duktig med din blogg och dina foton ! Önskar dej lycka till med nya projekt !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Det var ju en jätte lugn och avslappnad intervju! roligt att höra:) du e duktig du:)

    SvaraRadera
  5. Så roligt att höra dej prata:) Du blev ännu mera levande på det viset. Och jo, det gick ju som smort!

    SvaraRadera
  6. Kul att få höra dig i radion. =) / Catarina

    SvaraRadera
  7. Hej !
    Det var verkligen skoj att höra din intervju - det var precis så MILLI -ligt som det ska vara. Ha en skön fortsättning på våren/sommaren och LYCKA TILL med alla dina projekt ! Susanna

    SvaraRadera
  8. Trevlig intervju. Det lät som om du inte gör annat än att intervjuas i radion.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Vilken bra intervju! Och såå roligt att höra dig prata! Nu väntar jag ännu mera på det som komma skall! ;)

    Ha en skön tisdagkväll!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Vadå nervös...??? ;o)) Du lät ju precis som du brukar....

    En jätte bra intervju, lättsam och trevlig att lyssna på. Nu väntar jag på att få se dej i Tv:n... *ler*

    SvaraRadera
  11. Kul att höra dig också :)
    "Hörde " inga grodor ;)

    SvaraRadera
  12. Härlig bild på skorna - sommar! :)
    Jättebra intervju, det var så roligt att få höra hur du låter! :)
    Skön fortsättning på veckan! Kram

    SvaraRadera
  13. Hej där,
    vad roligt! Stort grattis även till ditt reportage som jag läste om lite här nedanför, jättekul!
    Kram kram
    Susanne

    SvaraRadera
  14. Intervjun gick jättebra, härlig dialekt.. :)

    SvaraRadera
  15. jag var tvungen att höra på intervjun en gång till, det gick ju såååå bra! ;) Kram

    SvaraRadera
  16. Du gjorde ju det jättebra!!
    Tyckte att du fick med mycket som är väsentligt vad gäller hus, blogg och fotografering.

    Trevlig helgdag i morgon!
    A-C

    SvaraRadera
  17. Intervjun var otroligt bra! Och bloggen din får man jättemycket inspiration av :-)Det riktigt kliar i fingrarna då man ser alla projekt du tar dig för.

    Sommarhälsningar Erica Pite Byggnadsvård

    SvaraRadera
  18. Det var en trevlig intervju! (även om jag ännu bara hunnit lyssna på hälften, blev avbruten)
    Härligt att sy ute! Nu ska jag vara ensam vuxen en vecka, så får se om jag orkar lyfta ut den tunga symaskinen själv..
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera