28 februari 2012

Grindar

Vid badinrättningen där vi vistades fanns många intressanta gamla byggnader. Vi promenerade runt och beundrade dem och så kunde jag ju inte låta bli att snåla över dessa vackra grindar. Jag hoppas verkligen att de tar dem i bruk till sommaren för såna här skatter ska inte få ligga och skräpa och fara illa!!


Siellä kylpylän ympäristössä oli monta kiinnostavaa rakennusta. Kävelyllä ihastelin tätä ihanaa porttia ja sammalla toivoin hiljaa itsekseni että todella ottaisivat nämä kesäksi käyttöön. Eihän tällaisia aarteita saa jättää lojumaan!!

8 kommentarer:

  1. Vilka fina grindar ! Vi hade också ett par rejäla grindar till vårt hus, snacka om snopen jag blev när de hade tagit med sig dem i flytten !!!! :( De grindarna hade jag gärna haft kvar !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Underbart vackra grindar! Oj, så mycket snö sen....!!! Här är nästan barmark nu!
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Jag håller med. Så vackra grindar behöver verkligen användas!

    SvaraRadera
  4. gårrfina! vore ju verkligen synd och skam om de inte kom till användning!

    SvaraRadera
  5. Gode tid, så fina! Hade passat perfekt hemma hos mig! Kan du inte åka dit någon kväll när det är mörkt och sno dem? ;-)

    Ha det fint!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  6. Ja eller hur. Vill ha sånna här men de är så dyra. Kram

    SvaraRadera
  7. Fantastiska grindar! Sådana klättrar man inte över i en hast. Tänk att fastna med baken i en sån tagg! ;)

    Helena i Ödsmål

    SvaraRadera
  8. Ojoj, vilka vackra grindar! Härlig blogg! Jag återkommer gärna!

    SvaraRadera