3 februari 2012

Rotting

Aj tusan så jag är kär i mina loppisfyndade glashållare i rotting! Så pass kär att jag helt förbiser det faktum att de är lite runda under fötterna och gungar hit och dit.. :) Men inte gör det nåt- kärleken är blind! De är så fina!

Ha en skön helg, alla ni därute!


Ai että minä olen rakastunut näihin rottinkisiin ihanuuksiin jotka löysin kirpparilta. Niin rakastunut että unohdan että niissä on pieni vika.. ovat pohjasta hieman kuperia, ja heiluvat vähän sinne tänne ;) Mutta ei se mitään- rakkaus on sokea!
Ihanaa viikonloppua!

13 kommentarer:

  1. No, ovatkin kyllä erityisen kauniit ja tunnelmalliset!
    Kiva kirppislöytö!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅ...vill gå på loppis!!!!
    VILL...
    Dom va ju faktiskt fina fast dom hade nog inte fastnat i min hand..
    Ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  3. Och nåt gott ser du ut att ha i dem åxå..Nam nam

    SvaraRadera
  4. Ja fina är dom! Vad skall man bry sig om såna bagateller som att dom vippar lite:)H.Tilda

    SvaraRadera
  5. Vacker är inte alltid detsamma som perfekt.
    Charmen sitter ofta lite på sniskan...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Jättefina!

    Ha en skön fredagkväll!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar en fin helg, kram från Maria ♥

    SvaraRadera
  8. Aldrig sett sådana tidigare - fina!
    Skön helg!

    SvaraRadera
  9. Du är en mästare att hitta fina saker på loppis. Förstår att du tycker om dom.

    SvaraRadera
  10. Heeelt förståeligt - att du är "blind" vad som gäller små "fel"!!!! De är ju underbara!

    Kraamen!
    -Pia-

    SvaraRadera
  11. Så söta.

    Tack för det fina knoptipset! Där jag bodde som liten fanns det inga scouter och det har alltid harmat mig.

    Ha det bra i kylan!

    SvaraRadera
  12. Ovat kyllä kauniita! Oikein ihanaa viikonloppua!

    SvaraRadera