25 februari 2012

Reportageresa

Mera blommor. Det jag har inte så mycket att bjuda på just nu, för jag är på resande fot. Har åkt till huvudstadsregionen för att fota ett fint hem :)
Såhär såg jag ut igår när jag var och fotade ett annat hem. Gråkortet i högsta hugg, håret på ända och redo för nästa rum.

Ha en skön lördag!

Lisää kukkia. Muuta en voi tarjota tänään sillä olen keikkareissulla pääkaupunkiseudulla. Eilen olin keikalla myös- kuten kuvasta näkyy. Tukka putkella ja harmakortti kädessa- valmiina kuvaamaan seuraavaa huonetta!  :)

12 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en arbetsfull lördag!

    kram
    sari från Puumuli

    PS. Härliga blomsterbilder i vintagestil!

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen ett underbart jobb!
    Då Max såg bilden på dig som hastigast så frågade han om det var jag :-)
    Ha en bra jobblördag!

    SvaraRadera
  3. Beundrar golvet än en gång! Och blommorna också för den delen. Hoppas du haft en fin resa!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du är duktig med din kamera...Gissar nästan var du varit på reportage resa... Vi får säkert se inspirerande foton därifrån...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Smart att ha gråkortet i en sån rem. Använder handflatan...
    Fin bild i canvas.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. vilka vackra blommor. vilket spännande jobb du verkar ha, kul!

    ha en skön lördag
    Kram ELLINOR

    SvaraRadera
  7. Det låter ju härligt och spännande! Lycka till med reportaget!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Härliga blommor och härligt foto på dej! Ha en skön resa!

    SvaraRadera
  9. Fint golv i hemmet du var i! Jag gillar speciellt "listerna" längs kanterna som målats. Och bra bild på artisten i arbete! :)

    SvaraRadera
  10. Ihania kukkia ja kuvia taas! Käyn täällä usein katselemassa kuviasi ja inspiroitumassa niistä, vaikka olenkin huono jättämään kommenttia. Laitoin sinut myös lempiblogien listalle uuteen blogiini :).

    SvaraRadera
  11. Ha det så bra på jobbet! Tänk att få jobba i så fina miljöer :)

    SvaraRadera
  12. Jättevackra blommor..och sååå söt bild av dig :-)

    SvaraRadera