26 februari 2012

Minisemester

Ännu lite hög efter stämningen på reportageplatsen igår...  Jag älskar detta jobb med dessa fantastiska möten med härliga människor. Det är ingen självklarhet att låna ut sitt hem för en hel dag, att bjuda in främmande människor och vara tillsammans i en hel dag.

Men nu har det varit intensivt hela veckan, så jag måste dra pluggen ur en stund. Med en minisemester på ett spa. Vacker herrgårdsmiljö, god mat och bubbelpool!

Lycka!!

Kamomilla

Vielä hieman sekaisin eilisen työpäivän jälkeen. Rakastan tätä työtä jossa tapaan ihania ihmisiä! Oman kotinsa avaaminen kokonaiseksi päiväksi, ventovieraille ihmisille, ei ole mikään itsestäänselvyys. Olen kiitollinen.
Nyt on kuitenkin työtahti ollut viime viikon aikana aika hurja, joten miniloma olikin paikallaan. Tällä hetkellä rentoudun kylpylässä, kauniissa vanhassa kartanomiljöössä. Nyt porealtaaseen!!

13 kommentarer:

  1. Kauniissa miljöössä rentoutuu ja unohtuu...

    SvaraRadera
  2. ... unohtaa asiat, piti sanomani. ;)

    SvaraRadera
  3. Å va skönt. Det är du värd
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att det måste vara jätteintressant och spännande jobb du har och du verkar då passa perfekt för uppgiften!

    Välbehövligt och klokt med lite avkoppling! Det ser verkligen härligt ut!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Ser underbart ut. Passa på och njut!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Skönt med ett jobb man älskar så.
    Låter helt underbart med spa. Njuuut!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Där har jag varit på en föreläsning då jag jobbade. En helt underbar plats. Förstår att ni har njutit :-)

    SvaraRadera
  8. Underbart att satsa lite tid på sig själv också:))

    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Härligt!!
    Förstår ni haft det bra :)

    SvaraRadera
  10. Jag skulle inte alls ha något emot att umgås med dig en hel dag, nu då jag faktiskt funderat lite på det ;) Skulle vara superintressant!

    SvaraRadera
  11. Oi, minä menin naimisiin juuri tässä kartanossa... aika monta vuotta sitten :). Meidät vihittiin puutarhassa suihkulähteen äärellä, ja hienot muistot jäivät! Ihana paikka.

    SvaraRadera