5 oktober 2012

Fototavlor

Det som är så bra med att blogga, det är den feedback man får!! (okej, ibland spyr nog folk galla, men oftast är det nog trevlig respons) Mitt sovrumsproblem är troligen löst, och jag kommer att berätta mer om det senare- men jag måste avslöja att det verkligen var en av kommentarerna som löste mitt problem. Så tack för det!

Nu ska jag idag i alla fall snacka tavlor. Måste köpa ramar, för nu ska det äntligen upp 1, om inte 2 av mina foton på väggen här hemma.
I skolan ordnades en utställning. Vi fick skicka in 3 st förslag på foton att förstora på Cansons fotopapper. Jag fick alla tre godkända och utskrivna, och det var en verkligt trevlig överraskning! Och så fick jag hem dem, med passepartout och allt! Hästtavlan är min favorit, och den ska nog få en ram- det har jag bestämt.







Tauluista
Bloggailussa on se hyvä puoli, että saa palautetta ja neuvoja. Makkariongelma on nyt ratkaistu, siihen auttoi eräs neuvo, josta kerron enemmän kun olen valmis. kiitos! <3 i="i">

Tänään mietin kuitenkin muita asioita. Koulussa järjestettiin pienimuotoinen näyttely. Jokainen sai lähettää kolme valokuvaehdotusta joista valkkattais sitten joitakin kuvia tulostettavaksi Cansonin valokuvapaperille. Olin iloisesti yllättynyt kun kuulin että minun kaikki kolme ehdotusta oli valittu!
 Nyt sain ne kotiin , oikein paspartuureilla ja seuraavaaksi pitäisi löytää sopivat kehyset. 


10 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se vad du hittar på! Hästbilden är jättefin, blir superfin som tavla! lyxigt med egna såna där fina tavlor!

    SvaraRadera
  2. Vilket jättefint foto! Jag förstår att den blev godkänd! Så fin att ha på väggen och så kul att ha gjort den själv!

    Spännande med sovrummet!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Grattis till bilderna! Så fin hästtavlan är.
    Hoppas du får till sovrummet.
    Efter ditt inlägg så kom jag på att vi var tvungen att fundera ut gardinlösningar också... det är inte lätt. Speciellt när man får fundera med bara en bild från näthinnan... men det viktigaste är att minska insynen, nu när vi får grannar (som vi inte haft på tjugo år...)
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Hästtavlan är jättefin! Härlig stämning.

    SvaraRadera
  5. Verkligen otroligt vackert foto med hästarna!
    Nu ser man fram emot att få se vad du valde till sovrummet då :)

    Ha en finfin fredag!

    SvaraRadera
  6. Lieneekö tuo mikään ihme, sillä sinun valokuvasi ovat aiiiiiivan ihania!!!!!!!

    Terkuin, Frida

    SvaraRadera
  7. Jätte vacker bild! :)
    En fin helg till dig, MALIN

    SvaraRadera
  8. Jättefint ljus du har i den fina hästbilden ,kram Nette

    SvaraRadera
  9. Det är väl klart du skall ha dina verk på väggen och den där tavlan med hästarna är bara så vacker :-)

    SvaraRadera
  10. Vilken fin hästbild! Bra att du får den inramad o framsatt där hemma!
    Kram

    SvaraRadera