12 oktober 2012

Små och skrynkliga alldeles nya fossingar

Veckan som varit, har inte bara innehållit redigering av inredningsbilder, utan också studier (fotografering i kyrka) , bebisfotografering, och nu har jag idag också fotograferat på en djurklinik. Minsta sagt varierande, men jag gillar det! Roligast var bebisfotograferingarna, jag tar gärna fler sådana bokningar!!
Här ett litet smakprov. Det kommer mer senare, jag vill bara att kunderna får sina bilder först.

Trevligt veckoslut! Mitt går i arbetets tecken, men det gör inget, då kontoret är här här hemma. :)



Kuluneen viikon aikana olen saanut tehdä melko erilaisia juttuja, kirkkokuvauksesta (opiskelut) vauvakuvaukseen, ja tänään kuvasin eläinklinikalla. Siinä välissä tein valmiiksi sisustuskuvapaketin ja toimitin sen asiakkaalle. Eli vaihtelevaa tämä on, ja hauskinta oli kuvata ihan pikkuisia vauvoja. Lisää sellaista!!
Tässä maistiaista- laitan lisää mutta vasta sitten kun kuvat on toimitettu asiakkaille. 

Mukavaa viikonloppua! Minun menee työn merkeissä mutta se ei haittaa kun toimisto on omassa kodissa. :)

9 kommentarer:

  1. Storebror trodde den här bilden var tagen inne i magen...

    SvaraRadera
  2. Nå men så gulliga små fötter ! Du kan då fånga det vackra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. nejmen så gulligt...

    Ha en fin helg
    Monica

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    Vilken härlig bild.
    Önskar dig en fin fin helg
    kram Arja

    SvaraRadera
  6. Undrar varför min kommentar blev anonym?

    SvaraRadera
  7. Ja, vad konstigt- men jag förstod i alla fall att det var du :)

    SvaraRadera
  8. Gulligt! Med skruttiga små fötter.

    Ha en finfin helg!
    Kram sabina

    SvaraRadera
  9. Finns det någo mer ljuvligt än en babys små fötter...såå vackert foto :-)

    SvaraRadera