28 oktober 2012

Mmmm.. hemmmmma

Halloj! Nu har jag galat (hihi) och festat och haft mig så det stått härliga till. Vinnare i kategorin vackraste inredningsblogg blev Weekday Carnival och årets bästa inredningsblogg blev Parolan Asema. Superdupergrattisar till dessa fantastiska bloggare!!

Nu har jag landat här hemma, och igår njöt vi av kvällen med  att röka lax i egen rökugn och bara mysa. Jag låter bilderna tala för sig, jag tror ni förstår hur skönt det var att vara hemma igen- hemmakatt som jag är.






Hellöu! 
Nyt on gaalat ja juhlat juhlittu! Oli kyllä upea tilaisuus! Vuoden kauneimmaksi sisustusblogiksi valittiin Weekday Carnival ja vuoden parhaaksi Parolan Asema. Hurrrjat onnittelut teille!! Wauu!!

Nyt olen koitiutunut ja eilen nautittiin illasta savustamalla lohta omassa uunissa. Taidan antaa kuvien puhua puolestaan, ymmärrätte varmaan miten mukavalta tuntui olla kotona taas- kotikissa kuin olen.

10 kommentarer:

  1. Taisinkin nähdä sinut eilen Turun moottoritiellä Paimion kohdalla kotiinpäin menossa :) Ainakin autossa oli Createllan mainokset...
    Mukavaa on välillä olla reissussa, mutta kotona on parasta :)Villasukat jalassa ja lökäpöksyissä oleskella.

    SvaraRadera
  2. Varmasti näit- toivottavasti ajoin nätisti! =:0 Mulla on joskus tapana painaa kaasujalkaa vähän liikaakin..

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Ihanat kuvat ja tunnelmat, ihan jumituin sinun tehosteisiisi.
    Ilona

    SvaraRadera
  5. Tuoksun ja maun voi melkein aistia kuvien kautta! Ihanan tunnelman tuo lumi tuo.

    SvaraRadera
  6. Galakväll låter trevligt! Synd att du inte vann, men att vara nominerad är ju en vinst i sig.

    Att du tycker det är skönt att vara hemma igen har jag full förståelse för; här har du en hemmakatt till. Ofta längtar jag hem redan innan jag har åkt hemifrån!

    Hoppas du får en bra start på veckan som kommer!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. Ihania kuvia olet taas ottanut;)
    Aivan mahtavia;)

    Hyvää alkavaa viikkoa sinulle.

    Terkuin, Frida

    SvaraRadera
  8. Vilka ljuvliga bilder och så vackert vintrigt ni har det!
    Jag läser ifatt lite här och måste gratulera till månaden blogg i finska Lantliv! Stort GRATTIS, det är du vekrligen värd! Vilka härliga bilder från Tallin! Tänk, så fint det blivit där!! Själv har jag ju mina rötter i Estland och har helt andra bilder på näthinnan därifrån...!
    Spännande med blogg-gala också och Parolen Asema känner jag till - en härlig blogg!

    Vintern närmar sej här också - vi har forstigt och minusgrader här nu och vi väntar snö...! Liiite tidigt kan man ju tycka, redan i oktober!
    Ha det jättegott därhemma!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera