4 februari 2013

En riktigt bra dag

Idag var  jag HÄR för andra gången på en kort tid. Härligt hem, trevliga invånare och underbara ungar :) En del av detta hem är ute nu i tidningen  EST-ELLE ( nr 2/ 13) där jag också hade två andra reportage! (elva sidor in alles!!)
Reportaget är också sålt till en inredningstidning och kommer att få mer sidutrymme där, men det får vi snällt vänta på. :) De andra reportagen i tidningen ska jag berätta om lite här under veckan.

Men vet ni, när jag skulle hem kunde jag inte låta bli att stanna vid en smått kufisk liten affär där det verkade finnas allt mellan himmel och jord och allt nedsatt med 50%. Ut kom jag med en dockvagn!! Den får mannen lite reparera åt mig, så blir den nog härlig rekvisita  till barnfotografering!
                                                           
                                                                                                  (Mobilbild)

Kännykkäkuva

                                   
Tänään kävin TÄÄLLÄ jo toista kertaa lyhyen ajan sisällä. Ihana koti, ihanat asukkaat ja ihanat mukulat! Osa tästä kodissa on nyt mukana EST-ELLE lehdessä mutta koko koti tulee sisustuslehteen myöhemmin tämän vuoden aikana. Minulla oli tuossa Est-Elle lehdessä tällä kertaa kokonaiset kolme juttua mukana-  eli yhteensä 11 sivua ! Niistä kerron lisää tässä viikon aikana.

Mutta hei- kun sitten lähdin ajamaan kotiinpäin , näin sellaisen kummallisen kirppis-sekatavara-antiikkiliikkeen jossa tuntui olevan vaikka mitä ja kaikki puoleen hintaan. Sieltä raahasin mukaani nämä charmikkaat nukenvaunut jotka pienen huollon jälkeen saavat toimia kuvausrekvisiittana lapsikuvauksissa.

6 kommentarer:

  1. Halloj!
    Det ser jag fram emot lite bilder senare :O)
    Vagnen var ju hur mysig som helst.
    Ha d bäst kram Arja

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket! Aha, tror du har varit till loppisen där "loppisgubben" som Max kallar honom håller hus :-) Max brukar alltid få en liten bil då vi är där :-). Annars är det ganska dyrt men 50% rabatt är ju bra!

    SvaraRadera
  3. Vanhat lastenvaunut on NIIN ihania!!! Ps. tervetuloa kaikille osallistumaan arvontaan blogissani!

    SvaraRadera
  4. Så söt den var!! Bara älskar gamla leksaker och allt som har med barn att göra.. :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ja men den blir ju perfekt. Jag kan se bilderna redan, den lilla som står helt förtjust och håller i handtaget...
    Grattis till alla reportagen!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera