16 februari 2013

Photoshoot

Några grabbar från fotolinjen ordnade en photoshoot i Bar Bryssel  i Åbo och bad mig med (oo vad spännande, jag kände mig smickrad!!)) Jag är ingen mästare på ljussättning så jag kan lova att detta var intressant! Jätteduktiga modeller och jag önskar jag hade haft mera visioner. Men nåja, vi var ju där för att träna, och lära oss. Här lite resultat:

                                                Modeller : Joni/Modelboom & Ida/Shadow Self
                                                      Jonis styling: Artturi Elovirta/Donatello


                                              Jag lägger mer imorgon, om ni vill se??




Muutamat innokkaat opiskelijamiehet valokuvauslinjalta järjestivät valokuvaussession Bar Brysselissä Turussa ja pyysivät minut mukaan. Wau! En ole valojen suhteen  kovinkaan taitava joten tästä oli paljon hyötyä. Tosi kivaa oli!! Taitavat mallit, toivon että minulla olisi ollut enemmän visioita mutta oppimassahan oltiin. Laitan huomenna lisää jos haluatte?
                                        Mallit: Joni/Modelboom & Ida/Shadow Self
                                            Jonin stailaus: Artturi Elovirta/Donatello


12 kommentarer:

  1. Halloj!
    Det vill jag absolut se!
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg
    kram kram Arja

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAAAAAA! Mera bilder, tack!

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt foto, vännen!
    Gärna fler bilder, tack.
    I dag kan jag för första gången på flera månader kommentera på paddan. Undrar om Blogger gjort nån ändring. Bra är det hur som helst.
    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Ledsen att er zaida gått bort! Lika givande att kika in hit är det alltid:)

    SvaraRadera
  5. Ser spännande ut! Ser gärna mera!

    SvaraRadera
  6. Ihana kuva, se salaman heijaste sopii täydelliseti tuohon kuvaa. Upea, mielelläni näkisin lisää.

    Muutenkin kuvasi ovat ilo silmälle ja mielelle. Olet niin taitava kuvaaja.

    SvaraRadera
  7. Jo..vill se :-) Tycker det är ett fint foto och ljuset gör det lite spännande!

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt foto o vilken skoj grej att få vara med på!!! Vill självklart se mera!!!

    SvaraRadera
  9. Jättespännande! Klart vi vill se mer...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  10. Jättesnygg bild! Riktigt coola färger och ljus. Snygga modeller :)
    Kram.

    SvaraRadera