21 februari 2013

Villa Cecilia

Igår besökte jag Villa Cecilia (klick) för att göra ett reportage till tidningen Est-Elle. Ett fantastiskt fint ställe i en fantastiskt fin miljö. Det var en arbetsdag jag riktigt njöt av. Nu återstår att sammanställa text och bild, jobb hemma vid datorn alltså. Lite synd, då solen äntligen äntligen skiner!



Eilen kävin Villa Ceciliassa (klik)tekemässä juttua Est-Ellelehdelle. Kaunis paikka kauniissa ympäristössä, ja nautin työpäivästäni täysin siemauksin. Nyt pitää vain yhdistää kuvat ja teksti ja sehän tietää tietokoneen äärellä istumista. Harmi, kun aurinko vihdoin paistaa!!

6 kommentarer:

  1. Så härligt högt i taket, och vackra dörrar. Spännande hus...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig entré...och färgerna!
    Gillade verkligen ditt inlägg om bantning. Vad duktig du är!!
    Håller med om att det är en livsstil. Själv har jag svårt att stanna kvar i den, det enda som hjälper är att ha daglig koll på kaloriintaget. Tja....det kan väl vara en livsstil lika bra som någon annan för man mår ju så mycket bättre.
    Tycker att du är så söt och näpen både med eller utan några kilon.....men jag vet.....det tycker man INTE själv!
    Stor kram fina du!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Åh, så vackert! Jag förstår att du njöt av det hemmet!

    Jaha - så solen lyser hos dej! Här har den inte visat sej på säkert 14 dagar nu! En liiiten antydan såg jag här en stund under promenaden, men snålt, mycket snålt! :)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Vackert! Finns denna Est-Elle-tidningen att köpa nånstans? :)

    SvaraRadera
  5. Sitter här och läser igenom alla inlägg som jag missat under senaste veckan. Önskar att den ansträngningen skulle bränna kalorier... ;o))

    Grattis till dom tappade kilona!! Och jag beundrar din "ståndaktighet" med promenadbandet....

    SvaraRadera
  6. Så fint det ser ut.
    Ha en fin helg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera