27 februari 2013

Never say never

Man ska aldrig säga aldrig, har jag märkt. För ett tag sedan sade jag vid ett frågetillfälle här på bloggen att jag nog aldrig kommer att fotografera modebilder. Nå, ni anar då vad jag gjort denna vecka? Hm..
Idag blev det foton i miljö, med den vackraste vita häst man kan tänka sig och en vacker ung dam som också sken ikapp med solen.
Lite klurig blev det ju nog sen när hästen ville smaka på både klänningen och hatten!




 De här är alls inte de bästa bilderna från dagens skörd, men absolut de roligaste. De bästa går till kunden givetvis. Till MUOTIKUU som anlitat mig. Jag tack för förtroendet, det är en glädje och en ära att få göra dessa jobb!

Vannomatta paras, olen näin huomannut. Olen nimittäin aikaisemmin kivenkovaa väittänyt etten tulisi tekemään muotikuvia. Hmmm. Arvaatte varmaan mitä olen nyt tällä viikolla tehnyt??
Tänään otettiin miljöökuvia, todella kauniin valkoisen hevosen kanssa ja kauniin mallin kanssa, joka loisti yhtä kauniisti kuin aurinko tänään.
Hauska tilanne syntyikin sitten kun hevonen halusi maistaa hattua! Namnam!


Nämä kuvat eivät ole päivän parhaimmistoa mutta hauskimmat kyllä. Parhaimmat säästän asiakkaalleni, MUOTIKUULLE. Kiitos heille luottamuksesta, on ilo ja kunnia tehdä heille töitä. 

16 kommentarer:

  1. AWWWWWWW som min tonårsdotter skulle utrycka sig!

    SvaraRadera
  2. härliga bilder, du har fångat det rätta ögonblicket !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Åh så roligt att fota modejobb!

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅå vilka härliga bilder!
    Som vanligt så har du gjort nåt alldeles speciellt...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder! Anar att de som gick till kunden är helt fantastiska!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Fantastisk fint och roligt som alltid.
    Du lyckas!

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder! skulle gärna se mer av dem =)

    SvaraRadera
  8. Inte illa :-) Fina foton..kan bara tänka mig hur fina resten är.

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt! Så härliga bilder! :)

    SvaraRadera
  10. Härliga foton,va mångsidig o duktig du är.Lycka till !

    SvaraRadera