4 april 2013

I den underbara Amerikavillan

Jag firar två år som företagare på heltid, och vad passar inte då bättre än att jag råkade få ett av mina foton på AVOTAKKAs omslag? Det är något jag bara drömt om, och jag lovar- det känns fantastiskt!

Detta hem var förövrigt ett så himla spännande hem att fotografera i. Annorlunda färgval, personliga lösningar och en hel del hantverk och hemgjorda lösningar. Sånt gillar jag!! Mer om detta hem imorgon! Ni kan besöka hemägaren Ann-Sofies blogg HÄR(klick)




Tässä tuli nyt kaksi vuotta yrittäjyyttä täyteen ja sitä juhliessa iloitsen myös Avotakan kansikuvasta. Tästä olen joskus haaveillut, että ottamani kuva olisi kannessa! Kylläpä tuntuu hyvältä kun haaveet käyvät toteen.
Tämä oli muuten persoonallinen koti jota oli tosi kiva kuvata. Erilaiset värivalinnat, persoonalliset ratkaisut ja paljon omilla käsillä tehtyä. Siitä pidän! Lisää tästä kodista huomenna. Voit sillä aikaa käydä tutustumassa kodinomistajan, eli Ann-Sofien BLOGIIN  (klik)

13 kommentarer:


  1. Parhaimmat onnittelut saavutuksistasi, Camilla!

    - Simmu -

    SvaraRadera
  2. Oih! Onneksi olkoon Camilla ! Ostin just uuden Avotakan, täytyypi hautautua sohvalle "sillä silmällä" ;)

    SvaraRadera
  3. Sydämelliset onnittelut!!

    Katselinkin postilaatikosta löytynyttä Avotakan kantta ihastellen, kaunis kuva ja ihana vihreä seinä :)

    SvaraRadera
  4. Gissade att det är hon som är designer och ägare, eller?? av OLEANA. Dom mest härliga produkterna, men tyvärr, skitdyra. Pläden på soffan och sängtäcket fick mig att fundera i dessa banor. Vackert hem med vackra saker :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till två år och grattis till omslagsbilden. :)

    SvaraRadera
  6. Oj, vilken härlig färgsättning!
    Och vilket fantastiskt golv.
    Grattis till den fina omslagsbilden!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. On ilo nähdä miten hienosti olet edennyt - kovasti tykkään kuvistasi, tyylistäsi jne.

    SvaraRadera
  8. Grattis! Ett kvitto på att du kommit dit du vill! Vilken grej! Och bara två år... jo visst ja, man säger att om man inte lyckats med sitt företag på två år så borde man tänka om... det gjorde jag, som tyvärr gick det åt andra hållet. Men du lyckades!!!!
    Oleanas plagg o textilier är det där genuina som man verkligen önskar att man hade råd med...
    ha en fin helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Onnittelut! Lehti tipahti eilen luukusta ja ihailinkin kansikuvaa. Vielä en kerennyt lehteä lukea. Erityisesti huomion kiinnitti tuo seinän väri, kerrassaan mahtava. On tosi hieno juttu, miten olet urallasi edennyt :)

    SvaraRadera
  10. Tyckte mig genast se att det var din framsida och ditt reportage och kunde bara nicka när jag kollade. Snyggt, inspirerande
    och fina foton!
    H Maria

    SvaraRadera