2 april 2013

På sparlåga

Vet inte vad det är, men jag mår lite cräp, har huvuvärk och är känner mig lite frossig. Huvudet är mjukt som bomull och allt flyter verkligt trögt. Det blir en seg arbetsdag det här...


Jag vet inte om det är så att jag är så känslig för att rubba mina rutiner eller om jag drabbats av någon bacill. Men det blev ju sena kvällar, god mat och dryck i helgen, och så det där med sommartid. Kan man vara så känslig?  Nå hur som helst går det i slowmowmood idag. Kanske det är en bättre dag imorgon?




                                                         


En tiedä mikä minulla on mutta olo on ihan cräp. Päätä särkee ja koko ajan tunnen jonkinlaisia viluväreitä. Pää on ihan pehmeä eivätkä ajatukset oikein kulje. Tästä tulee sitkeä työpäivä...
En tiedä olenko näin herkkä etten kestä valvomista, hyvää ruokaa ja juomaa tai kesäaikaan siirtymistä, vai onko minut vallannut jokin outo pöpö? No, anyway mennään etanavauhtia tänään, jos vaikka huominen olisikin sitten intoa täynnä?

8 kommentarer:

  1. Tycker att du ska googla på kollodialt silver.... Har kört med det i 4-5 månader å inte varit förkyld en enda gång i vinter.

    http://tinasstuga.blogspot.com/2013/01/kollodialt-silver.html

    Veronica har varit förkyld sen i augusti i ett kör och hon köpte en flaska för 6-8 veckor sen å har inte varit förkyld sen dess, TROTS mögel på jobbet....

    SvaraRadera
  2. hej Tina,, jag känner mig inte flunssig- inte det minsta!! (Har inte varit det på flera år)
    Bar ont i huvudet (migränaktigt) och ilningar i kroppen.

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder lyckades du med i alla fall!
    Krya på dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Koita kestää! Toivotaan että menee pian ohi ja olo paranee!
    Kauniita kuvia!

    SvaraRadera
  5. ja lilla vän det kan vara början
    på Flunsan.
    Jag har klarat mig från den,eljest
    så hostar och nyser alla kring mig.
    Vi får hoppas på det bästa,att jag klarar en vända till.
    kram /hajan /

    SvaraRadera
  6. Jag har varit internetfri under påsken och missat många fina bilder ser jag! Stationshuset var helt underbart, och jag verkar inte vara enda som har det trögt med att komma igång nu efter påsken... Sommartiden som spökar säkert, för chokladbrist är det inte i mitt fall åtminstone!

    SvaraRadera
  7. Säkert en kombination av rester från helgen, att vi lagt om tiden och så en bugg...
    Husse är sjuk här, huvudvärk o ont överallt, men släpade sig ändå iväg... jag mår ganska bra... ta i trä... men jag märker att jag är trött o seg. Tror mest på sommartiden. En timma är ändå mycket, och sen blir kanske inte sömnen som den ska när det är helg.
    Har du inte ont av lågt blodtryck ibland? mitt sänktes ju rejält när jag gick ner i vikt i början, och jag är ännu inte van med det här låga/normala. Det gör att jag blir känner mig yr ibland.
    Ja alltid är det nåt... Krya på dig!!!!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera