5 april 2013

Mer om den charmiga Amerikavillan

Karameller från Amerikavillan var så goda, och härmed önskar jag alla en trevlig helg. Själv ska jag träffa en bunt med KREATIVA KVINNOR och på söndag blir det reportageresa, som jag ser riktigt mycket fram emot!




Lampan är ett av Ann-Sofis och hennes pappas samarbete. "Kurki" heter den, dvs Trana

                  Det vackra växthuset som också används som lusthus, byggdes av gamla fönster.

                        Bekanta dig gärna med  KOMPANIET, Ann- Sofies butik i Ekenäs!! 
                                                     Solsken till er alla kära vänner!



Amerikanvillasta vielä muutama karamelli, jonka myötä toivotan kaikille mukavaa viikonloppua . Itse lähden huomenna tapaamaan joukon ahkeria yrittäjänaisia ja sunnuntaina suuntaan taas kotikuvauskeikalle pitkästä aikaa. Odotan innolla!! 

Tustustukaa hei ihmeessä Ann-Sofien kauppaan Tammisaaressa. Linkin KOMPANIETin nettisivuille löydät TÄSTÄ


Aurinkoa teille kaikille!


5 kommentarer:

  1. Åh vilka vackra foton! Växthuset ser för övrigt så härligt och inbjudande ut=)

    SvaraRadera
  2. Ahmin Avotakan heti sen tultua ja olen palannut juuri Amerikan villan kuviin uudestaan ja uudestaan. tyyli on erilainen kuin omani, mutta joku niissä kuvissa puhuttelee. Ja vasta blogistasi huomasin että kyseessä ovatkin sinun ottamasi kuvat! Enää en ihmettele, sillä pidän kovasti ottamiesi kuvien tunnelmasta.

    SvaraRadera
  3. Åh, va jag är kär i såna växthus just nu! Vackert!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder (som vanligt!). Gissade nästan att det var din bild då jag fick Avotakka i handen :)

    SvaraRadera