8 november 2014

Glitter

Jag tycker de små söta led- "värmeljusen" från Ikea är förträffliga.Jag med mitt dåliga minne behöver inte vända tillbaka hem efter att jag åkt iväg någonstans, bara för att kolla om jag kommit ihåg att släcka ljusen. Skönt!  Och vad är det som glimmar i soffan? Jo min nya kudde som kom till av en glittertopp som jag loppisfyndade för 3 euro. Själv är jag ingen glittertoppsbärare, men här passar den så bra så!


KIMMELTÄÄ

Minusta nämä Ikean ledtuikut ovat ihania, sillä nyt minun ei tarvitse kääntyä kotiin tarkistaamaan olenko lähtiessäni muistanut sammuttaa kynttilät!
Ja mikä siellä sohvan nurkassa kimmeltää? No uusi tyyny, jonka tein kirpparilla löydetystä paljettitopista. Minähän en sellaiseen kimalletuubiin  pukeudu itse, mutta tähän se sopii kuin oikein hyvin!





11 kommentarer:

  1. wunderschöne bilder!!! ein schönes wochenende wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, både ljus och glitter! superläcker kudde!

    SvaraRadera
  3. Åhh den där kudden är såå fin! Gillar glitter! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske det bor en liten skata i oss bloggar, som gillar bling :)

      Radera
  4. Ja jag är så glömsk så de där ljusen får jag nog kolla efter, perfekt! Kudden är en så läcker ju, en kudde att bli glad av!
    Alltid lika kul att kika in till och jag önskar dig en skön helg...
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  5. Ihania kuvia taas. Jäin pitkäksi aikaa katsomaan myös tuota yläbanneriasi. Se on vain niin kaunis ♥ Blingblingiä viikonloppuusi!

    SvaraRadera
  6. Läcker kudde! :D Jag får bestämt pricka in en loppisrunda någon dag så att jag också kan sy mig en sådär härlig glitterkudde. ;)

    SvaraRadera