19 november 2014

Tre Små Rum och massor med bilder

Idag besökte jag Tre Små Rum och med mig hade jag min kamera förstås. Jag passade på att knäppa lite bilder av allt skoj som de har. Det finns verkligen nåt för både trendspanaren och den mer traditionella tomtejulsfantasten.

På lördag, när det är traditionell julöppning i Pargas så hittar ni Ninette och mig i Tre Små Rum dekorerandes granar och så berättar vi gärna om boken, så kika in- kom och prata med oss!

OCH VET NI VAD? Det är exakt fem veckor till jul!!




TRE SMÅ RUM
Tänään kävin Tre Små Rumissa ja kamerahan tietysti kulki mukana. Täältä löytyy sekä trenditietoiselle sekä perinteiselle tonttuihmisille jotain!

Launtaina, Paraisten perinteisillä jouluavajaisilla, olemme Ninetten kanssa täällä Tre Små Rum liikkeessä koristelemassa kuusia sekä kertomassa kirjastamme joten tule moikkamaan!

JA ARVATKAA MITÄ?? Jouluun on tasan viisi viikkoa!

























5 kommentarer:

  1. so viel schöne dekoration!!! die kerzenständer in form einen tannenbaumes finde ich süß (4.bild)!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Vilken julstämning jag fick!

    Kram till dej!

    SvaraRadera
  3. Jisses vad fint. Jag får jul i hela kroppen av dina härliga bilder. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Hittar man inte sin julinspiration där så blir det nog svårt att hitta den nån annanstans heller! :)
    Som vanligt jättesnyggt fotograferat!
    Kitty

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder verkligen! Undrar vilket objektiv du använder till dessa!

    SvaraRadera