20 november 2014

Vinterterass

Igår damp nyaste Terassi i postlådan och till min glädje såg jag att jag fått en pärmbild igen. Jag tror jag aldrig riktigt vänjer mig vid tanken att gå förbi en tidningshylla i affären och se mina bilder där.. jej

Här några godbitar från reportaget vi gjorde för Terassilehti hos Frida i samarbete med Jysk


UUSIN IHANA TERASSI
Eilen postilaatikkoon tipahti uusin Terassi ja ilokseni näin ottamani kuvan lehden kannessa. Totunkohan koskaan siihen huikeaan fiilikseen kun kaupassa ohittaa lehtihyllyn ja siellä näkyy oman työn tulos ihanan lehtikannen muodossa? wauwau!

Tässä muutama maistiainen tästä jutusta joka kuvattiin Terassilehdelle ihanan Fridan luona, yhteistyössä Jyskin kanssa.






20 kommentarer:

  1. so great, as always ! great Weekend and hug, Barbara

    SvaraRadera
  2. Ei varmasti tottuu! :)
    Ihanat kuvat ja ihana tunnelma! :)
    /Kitty

    SvaraRadera
  3. Dags att du börjar vänja dej vid det. Jag är imponerad och stolt över vart du har kommit! Vägen har varit lång och krokig, men tror man på det man gör så blir det resultat. Och det gäller att tro på rätt sätt :o) Var stolt! Go girl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack Tina, jag är nog stolt, men det känns ändå lite overkligt! :)

      Radera
  4. Otroligt vackra bilder! Tala om inbjudande terass!
    Så många fina bilder du tog i förra inlägget! Åh, så mycket vackert!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja du Lisa, det är en härlig plats- hon kan hon, Frida!

      Radera
  5. wow miten upea terassi ja ennen kaikkea miten upeat valokuvat! Olet niin taitava!

    SvaraRadera
    Svar
    1. kiitos Nuppu, rakkaudella tehty koko kokonaisuus. Ihana yhteistyö, kaikin tavoin!

      Radera
  6. Voi taivas miten upiata, onko tottakaan :)

    SvaraRadera
  7. Vitsit... ihana juttu! Kiitos! Kyllä me vaan ollaan hyviä :))))))

    SvaraRadera
  8. Todella kauniita kuvia, monta sivua ja KANNESSA! Hyvä te kaksi ihanasista <3!

    SvaraRadera
  9. Kiitos Pia, ihan loistotiimi kasassa!

    SvaraRadera
  10. Ei siihen totu :) Aivan ihanat kuvat ja hieno koti ♥ Hyvä te!

    SvaraRadera