17 november 2014

Tomt

God morgon Måndag! Nu tuffar vi på med en ny vecka. Jag har fotografering av ett julhem på programmet, sen lite husvisning och fotoprojekt i veckan så jag hoppas jag inte hinner sakna mannen så mycket. Han är inne på sin sista studievecka i Sverige. Jag saknar honom så otroligt mycket när han är borta.


MINULLA ON IKÄVÄ
Huomenta maanatai! Nyt porskutellaan eteenpäin ja uusi viikko on alkanut. Minulla joulukodin kuvaukset edessä ja sitten talon myyntiesittelyä ja valokuvausprojektia mikä on ihan hyvä, sillä sillon en ehdi ikävöidä miestä joka lähti taas ruotsiin. Vuorossa viimeinen opiskeluviikko luojan kiitos sillä minulla on hirmu ikävä.



4 kommentarer:

  1. danke für die tollen bilder und inspirationen, einen schönen montag wünscht angie

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild och så fin din skänk blev med den mattsvarta färgen! Oj, så sugen jag blev att måla min spegelskänk också! Kanske gör jag det!

    Du får stå ut lite till innan maken kommer! Men sen håller han sej väl hemma?! :)
    Ha en fin vecka!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. du är verkligen en otroligt duktig fotograf! tack för all inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar Frida! vad jätteroligt med så fin respons!!

      Radera