17 februari 2011

Dags för sportlov

One more day to go så börjar mitt sportlov. Särskilt sportig kommer jag väl inte att vara, det är jag väl tvungen att erkänna. Däremot kommer jag, (om bara isläget tillåter,) få ge mig ut på ett riktigt äventyr och fota naturbilder. Denna bild har jag tagit vid min skola, men jag hoppas på att få se ännu öppnare vyer än denna. Ha det gött i kylan!!
Kamomilla

Hiihtoloma alkaa huomenna ja toivon saavani ainutlaatuisen tilaisuuden kuvata luontokuvia. Kerron lisää myöhemmin!
Kamomilla

14 kommentarer:

  1. Ootampa innolla talvisia kuvia Nauvosta...:)

    SvaraRadera
  2. Japp nu blir det lov snart... Vi har -31 i kväll och så kallt behöver det inte vara på lovet...
    Ha det bra ..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Här längtar vi också till sportlovet, det är ännu några veckor kvar. Då ska det bli uteliv och solsken (har jag beställt!) Hoppas sportlovet bjuder på sol och härliga naturupplevelser för dej nu!
    Eija

    SvaraRadera
  4. Ja, det ska bli skönt med lov... Underbart vacker himmel på fotot!

    SvaraRadera
  5. Härligt! Men att vara ute i naturen är ju iallafall en hälsosam aktivitet;)
    Vårt sportlov är vecka 10 tack och lov för just nu är det så kallt att ingen vill sticka näsan utanför dörren...
    Hoppas det blir lite varmare snart:)
    Ha en fin helg!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  6. Hej på dej! Ja lov ser vi fram emot :-) Vi har också lov v.8 här i Åhus. Står inte mycket på programmet här heller, men det tycker jag är det som är grejen för min del. Får väl fundera ut någon lustfylld aktivitet ;-)

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en välförkänt "semester"!!!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  8. Får önska dig ett härligt sportlov!
    Önskar oxå att det blev lite varmare väder tills dess, kylan sätter sina spår i ens kropp när det är så här ihållande kallt.
    Njut av turen på isen med skrinnskor och kamera.

    Ha det gott! kram

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker bild och så skönt med sportlov!
    Ha en fin fredag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Tittar in för att önska dig en härlig helg och sportlov :) Ja att var ute och fota är ju inte fel. Många kramar från Maria

    SvaraRadera
  11. Hoppas vädret är på din sida så du får mycket fina bilder:)

    SvaraRadera
  12. Jepp vi har det gött i kylan, -27 i bilen imorse! Så vi sparar vårt sportlov ännu en vecka, och hoppas på mildare temperaturer ;O)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  13. Härligt med sportlov hoppas att du får det riktigt bra. Vilken fin bild.
    Ha en toppen fredag. :)
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Ha ett skönt sportlov! Själv får jag vänta en vecka ännu.
    Kram Kicki

    SvaraRadera