27 februari 2011

Stillsamt

I söndags när jag skulle städa lusthuset inför våren, fick jag migrän. Usch vad det var trist. En härligt solig och ledig vinterdag gick till spillo- där låg jag bara på soffan och stönade. Men sånt är livet ibland- det går inte alltid som man planerat. Bilden har inget med texten att göra, det hade bara varit tråkigt med ett inlägg utan bild. Eller kanske jag verkligen kände mig som ett övermoget päron? ;)
Kamomilla

Migreenikohtaus pilasi sunnuntaipäivän kokonaan mutta nyt olen taas kunnossa. Tällaista se elämä jokus vaan on..Ja tällä päärynäkuvalla ei ole tekstin kanssa mitään tekemistä -laitoinpahan vaan, kun en muuta ehtinyt kuvata.
Kamomilla

6 kommentarer:

  1. Hej på dig

    Usch vad trist med migrän...kan få det ibland jag också, och det är ingen höjdare...

    Härliga bilder du tar. Det finns djup i dem.

    ha det gott. kram Pirre

    SvaraRadera
  2. Synd med migrän en fin dag:( Hoppas den håller sej borta länge länge nu.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du mår bättre...har varit så mycket här har liksom inte haft nån ork att titta på andras bloggar...Sänder en varm kram till din dag ,,susanne

    SvaraRadera
  4. Usch så trist!..men vilken vacker bild! Kram

    SvaraRadera
  5. Usch, vad tråkigt med migrän! Jag borde också ta itu med uteförrådet på landet men har inte lust... Tänker åka hem i stället och börja med klädskåpsrensning. Usch.

    Krya på dig!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  6. Ilosta maaliskuuta Lovviisan kammarista ! Täälläkin fibro meinaa roppaa repiä kun ilimat muuttuu mutta ei anneta periksi:)

    SvaraRadera