11 mars 2012

I blogghörnan

Även om mina små bambifigurer fick gå i sommarförvar, så har hjortarna fått stanna här på skänken. En del av mig vill ändra inför våren, an annan del av mig vill låta det vara såhär. Och tillsvidare får det vara, men känner jag mig själv, så vill jag nog ha nåt vårigare snart !

Pienet bambit menivät varastoon kesäksi, mutta peuransarvet saivat jäädä. Jotenkin haluaisin vaihtelua mutta en ehkä ole vielä valmis siihen. Jossain vaiheessa haluan kyllä sitten jotain kevyempää, onhan tässä kevät jo tulossa!

11 kommentarer:

  1. Vilken jättefin blogghörna! Din stol - åh, så fin! En sån vill jag verkligen ha!!!!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Visst är det praktiskt med en sån skänk. Sen jag fått ny stationär dator har jag fått flytta min datorplats från skänken till skrivbordet, på gott o ont.
    Men skänken finns kvar med sina nästan oändliga förvaringsmöjligheter...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Mysigt "litet" hörn.
    Ha en fin söndagskväll och en bra början på den nya veckan!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Man blir lite kluven så här när vädret inte bestämt sig. Fint har du som vanligt. Kram

    SvaraRadera
  5. Din blogghörna är så fin!

    SvaraRadera
  6. Samma känsla har jag haft - att delvis vilja våra till det men delvis ha vintern kvar.

    Det var inte alls svårt med just det där väggordet, eftersom varje ord var en dekal för sig, alltså inte varje bokstav. Men lite snett är det nog... ska antagligen rätta till det snart ;)

    SvaraRadera
  7. Verkligen en mysig blogghörna du har :) hoppas helgen varit skön, kram

    SvaraRadera
  8. Gud vilken fin hörna! Man blir lite inspirerad. Gå gärna in och kika på www.skyddsangel.se och kanske lämna en hälsning eller två?
    /Jossan

    SvaraRadera
  9. Snyggt då du lämnat lådorna träfärgade!
    Ser en lite hund som sover sött där i korgen vid mattes fötter... :)

    SvaraRadera
  10. Superfin blogghörna! :) kram

    SvaraRadera