26 mars 2012

Påsken närmar sig

Jag besökte Amalias hem igen i lördags och detta fina ägg fastnade i min hand. Jag fyllde det med lite träspån och ett trä-ägg.  Duken under det köpte jag också, fast det egentligen är en serviett :)Amalias hem , Käpäläkellari och Earth Collection har flyttat till nya utrymmen i Korpo, men mer om det i ett annat inlägg. Nu är jag rätt så trött, jag har varit längre ut i skärgården idag och pratat om fotografering med 16 skolelever! Mer om det också senare. Nu tar jag kväll. Ciao!


Glöm inte utlottningen- den är ännu igång!! Delta med en kommentar HÄR

Kävin Amalias hem - puodissa lauantaina ja ostin tämän kauniin pääsiäsimunan johon laitoin vähän koristeita. Amalias hem, käpäläkellari ja Earth Collection löytyvät nyt uusista tiloista. Mutta lisää siitä myöhemmin! Nyt olen aika loppu, kävin tänään kauempana saaristossa tapaamassa 16 koululaista, joille juttelin valokuvauksesta. Mutta siitäkin lisää myöhemmin. Nyt otan rennosti!

Muista että arvonta on vielä käynnissä- voit osallistua TÄÄLLÄ!

7 kommentarer:

  1. Ni har fixat det fint med ommöbleringen! ;)

    SvaraRadera
  2. fint foto, och fint och användbart ägg!
    för övrigt tycker jag som louise om er ommöblering!

    SvaraRadera
  3. Galet snyggt foto!!!
    Ja, nu börjar man bli lite sugen på påsk och vårattribut :)

    SvaraRadera
  4. Så fint foto.
    Jag brukar också köpa servetter och använda som duk. Lagom stora, och så finns det mycket fint att välja på. Och så har jag ärvda linne, såklart...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Fint pynt och härligt foto! Vilken fin lösning ni hittade på för vitrinskåpet!

    SvaraRadera