28 mars 2012

Vad äter jag till frukost?..och annat viktigt att veta

Nu tänkte jag ha frågestund. Varsågod! Fråga vad ni vill!! Jag svarar på allt utom smaklöst närgående frågor om mitt privatliv, eller om  affärshemligheter heh! Passa på nu!
Jag svarar på alla frågor i ett skilt inlägg på fredag !


Mitä syön aamupalaksi?...tai muuta tosi tärkeää tietoa ;)
Nyt saa heittää kysymyksiä! Ihan mistä vaan! Vastaan kaikkiin kysymyksiin (paitsi kohtuuttoman  henkilökohtaisiin  kysymyksiin jotka koskevat yksityiselämääni tai kysymyksiin jotka liittyvät liikesalaisuuksiin) hehe! ;)
Vastaan kaikkiin kysymyksiin perjantaina!

20 kommentarer:

  1. Vad oväntat ! Jag blir så paff att jag inte kan komma på en fråga ... haha ;)
    Ha en härlig dag !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Har du ännut något drömyrke du kanske nångong vill förverkliga eller är detta mrd fotande din grej:))?

    SvaraRadera
  3. Kysymykseni ei liippaa aamiaista kyllä sitten yhtään mutta olisin utelias tietämään minkälaisella kalustolla kuvaat =)

    Esim. tuo ruokakuva - minkälaisella objektiivilla? Tai mikä on suosikkiobjektiivisi? Pidätkö enemmän kiinteistä vai zoomputkista?

    Toivottavasti ei ollut liian henkilökohtaista =)

    ...ja kiinnostukseni objektiiveihin (sekä kameroihin) johtuu siitä että käyn valokuvauksen peruskurssia ja tänään -jippii!- saan ekan järkkärini =) Olen siis ihan ulkona että mitä kuvataan ja minkälaisella kalustolla... Mutta kivaa on opettelu voi että!

    SvaraRadera
  4. Oj så skoj! En fundering: Hur har det varit för dig att gå från anställd till egenföretagare/frilansare? Vad har varit jobbigare än väntat? Vad har varit bäst?

    SvaraRadera
  5. Ja halusinpa vielä sanoa että Svante on täysin ihastuttanut mut rotuunsa!

    Enemmän ja vähemmän aktiivista westiehaaveilua täällä siis... =)

    SvaraRadera
  6. Är det ostbrödkaka/kaffekaka till vänster i bild???? Jag älskar det men är så dyrt här. Kram

    SvaraRadera
  7. Av frågorna intill antar jag att du varit anställd någonstans.Vad jobbade du med före du blev fotograf och varför slutade du?? Du har ändrat headern igen...jag gillar det!! Trevlig kväll! Kram Davina

    SvaraRadera
  8. Mysig vårheader.
    Jag undrar lite...
    tänker du göra en bok med dina bästa bilder?
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Öööö, du gör väl undantag i "karppandet" ibland, närmaste framtid? ;)

    Kraaam o kör försiktigt!
    -Pia-

    SvaraRadera
  10. Vilken fin ny header du har igen. Magnolian är bara för vacker.
    Ditt morgonmål ser så smaskigt ut :-)
    Borde kanske komma på nån fråga..men det finns ingen just nu.

    SvaraRadera
  11. vad kul att du har en frågespalt! :) jag kom just på en fråga - kommer du att visa hur trädgårdsprojektet framskrider? det är jag jätteintresserad av nämligen

    SvaraRadera
  12. Kiitos kauniista ja inspiroivasta blogistasi! Kysymykseni: mikä maali ja sävy on lattioissasi?

    SvaraRadera
  13. hej jag är ofta och tittar på din blogg jag gillar dina bilder och alla påhittiga headers;)) nu till frågan: du skriver ju både på finska och svenska i bloggen bor du i finland då eller?? hoppas du inte uppfattar frågan som närgången, mn jag har faktiskt undrat ibland då jag tassar runt här:))
    kram ELLINOR

    SvaraRadera
  14. Ha en fin eftermiddag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  15. Hahaa, nyt tuli paha. Mikä olisi seuraavaksi kivointa kuvaamisen jälkeen jos saisit ammatin siitä valita?
    Ihana etupalkki!
    Ilona

    SvaraRadera
  16. Hejsan! Kul med frågestund..hm..!Du hörde redan att jag inte gillar inredningstidningen Avotakka speciellt mycket. Nu undrar jag: Vilken inredningstidning gillar du bäst och vilken sämst?

    Fredagshälsningar,

    Lotta
    -Hemma hos Ingeborg-

    SvaraRadera
  17. ooo, heavenly looking breakfast! love the seeds in the eggs
    x kat

    SvaraRadera
  18. Vad gör du om du har en hel dag på dig o inte ska jobba? Tips på ngt loppis i nejden Som du skulle rekommendera att man besöker?

    SvaraRadera
  19. Mitä neuvoja antaisit kysyjälle joka haluaisi hyviä ja elämänmakuisia lapsi/perhe -lifestyle kuvia - ulkona/sisällä (millä välinein, millä objektiivilla, miten ohjaat kuvattavia ym). Eihän tämä vielä ole liikesalaisuutta..

    SvaraRadera
  20. Hinner jag ännu..kom just på en fråga..varifrån får du tips på alla härliga hem som du gör reportage om?

    SvaraRadera