30 september 2012

Försmak

Igår kunde jag äntligen smyga ut i lusthuset med kameran. När skymningen föll tände jag ljus och smög omkring och bara njöt. Just nu tänker jag ändå inte redigera bilder, jag har annat för mig en så fin söndag som denna- så ni får vänta till kvällen innan jag lägger upp mer bilder. :) Vi ses ikväll!




Esimakua
Eilen pääsin sitten vihdoin kuvaamaan huvimajaa. Hämärän laskeutuessa sytytin kynttilöitä ja kuvasin tunnelmaa. Laitan lisää kuvia kuitenkin vasta illalla, sillä nyt aion nauttia ihanasta sunnuntaista enkä istua täällä koneen ääressä koko päivää! Nähdään illalla!

4 kommentarer:

  1. Beautyful picture:)

    Have a nice day:)

    Love Linda

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker bild! Ert lusthus är så otroligt vackert! Jag ser fram emot flera bilder!
    Ha en härlig söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Ljuvlig bild! Ser mer än framemot flera bilder från ert vackra lusthus! Fin söndag till dig & tack för tipset om ett inlägg beträffande iPhoto, will do när jag har lite mer tid! Kram!

    SvaraRadera
  4. Oj, vad mysigt det ser ut i ert lilla lusthus!
    Ett sånt ställe skulle man ha...
    Hoppas du har en skön söndagkväll!
    (Kanske sitter du där ute och njuter!)
    /Anna-Karin

    SvaraRadera