9 september 2012

Sovrumsinlägg igen


Medan jag väntar på svar från mitt resesällskap om jag får lägga in bilder på henne eller inte (ja, man måste alltid fråga innan man lägger upp på nätet!) så lägger jag upp en bild från sovrummet istället. Den där lampan- ni minns? Och nu med gardin bakom. Tyget köpt från återvinningscentralen för 5 euro. Inte illa.

Jag tänker sy kuddar också, av samma tyg, men då blir det nog till att köpa ett nytt sängöverkast för annars ser det inte klokt ut. Snacka om snöboll i rullning alltså..Det slutar väl med att man tapetserar om också? Men näää...




Sillä aikaa kun odotan matkaseuraltaini lupaa laittaa blogiin kuvia hänestäkin (jep- aina pitää kysyä!) niin laitanpa tänne makkaripostauksen. Muistatte varmaan tuon valaisinprojektin edellisviikolta? Nyt olen laittanut lampun seuraksi myös uuden verhon. Ostin sen ekotorista 5 eurolla. Ei huano.
Aion samasta kankaasta ommella myös tyynyjä mutta sitten niiden kaveriksi on ihan pakko hankkia uusi päiväpeitto.. Loppuukohan tämä niin että pitää tapetitkin vaihtaa? ;) ei kai...

7 kommentarer:

  1. En ihimettelis vaikka kaikki oiski lähteny juuri noista tapeteista, hyvin rimmaa :)

    SvaraRadera
  2. Ja det blir verkligen en snöboll i rullning. Så man får tänka sig för när man sneglar åt en ny färg...
    det kanske är omedvetet att man vill förnya?
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Kiva lamppu ja kivat verhot, ei kannata vaihtaa tapettia, on tosi kaunis... ;-)

    SvaraRadera
  4. Underbara färger i ditt sovrum!
    Där kan jag tro att du sover gott.

    Söndagskram!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Så brukar det gå.. vi köpte en lavoar och nu har vi tapetserat om i vår lilla wc och bytt lock och allt möjligt.. obloggat ännu dock..
    Fint var det iallafall! Får mig att tänka att kanske vi skulle sätta in en kappa i sovrummet.. vi har varit utan gardiner där läääääääänge.. sen vi tapetserade om tror jag..

    SvaraRadera
  6. Kuulostaa tutulta, ensin lamppu tai vaikka verhot... sitten pitää jo vaihtaa tyynyt ja matotkin :)

    SvaraRadera