1 september 2012

Gloria Blog Awards 2012

Jag önskar alla nya läsare välkomna! Kul att ni hittat hit!
Här om veckan fick jag en mail, som jag först trodde bara var reklam. Sen kom det en till, och jag började läsa. Tidningen Gloria ordnar en bloggala och min blogg är en av elva nominerade i kategorin årets vackraste inredningsblogg! Hur häftigt är inte det??
Läsarna kan också rösta på sin favorit, och det kan du göra med att klicka på ikonen i höger spalt, som för dig vidare. Sidan är bara på finska tyvärr, men kanske du hittar rätt i alla fall? 

Toivotan kaikki uudet lukijat tervetulleiksi!! Mahtava juttu että löysitte tänne!!
Sain viikolla meilin, jonka ensin luulin vain mainokseksi. Myöhemmin tuli kuitenkin uusi meili, jota en voinut enää sivuttaa, kun aloin tarkemmin lukemaan..

Gloria Blog Awards palkitsee Suomen parhaimmat ja suosituimmat sisustus- ja ruokablogit. Noin 60 blogia on asetettu ehdolle eri kategorieoissa ja myös lukijat saavat äänestää oman suosikkinsa.

Blogini on siis ehdolla vuoden Gloria Blog Awards tapahtumassa. Kymmenen muun joukossa I lilla Kamomillas Villa on ehdokkaana vuoden kaunein blogi-kategoriassa. Olen aivan ihmeissäni, ja tietysti hyvin otettu tästä kunniasta!! Wautsi! Lukijat saavat myös äänestää suosikkiblogiaan, ja äänestäjien kesken arvotaan palkintoja lukijoille.




14 kommentarer:

  1. Oj vad roligt!
    Men du, jag skulle gå in och rösta och så skulle man fylla i lite saker. Jag har inte en susning vad det betyder. Kan du inte förklara vad orden, som står före det man fyller i, betyder? Skriv in det på inlägget också...vi är nog fler som inte förstår finska.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Grattis till nomineringen, du är värt den <3
    ps. har annars en trevlig tävling på G på min sida, välkommen att delta;)

    SvaraRadera
  3. Sait ääneni!
    terv
    Kaisa

    SvaraRadera
  4. Ja ehdottomasti äänestämään. Ihana juttu oli Toivekodissa Camilla, niin ilo katsella ottamiasi kuvia.
    Ilona

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis vännen, till dej och din fina blogg!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    GRATTIS till nomeneringen!
    Synd, jag har problem med finskan. Det blir svårt att rösta eller förstå vad som står skrivet där.
    Håller en tumme åt dig!

    SvaraRadera
  7. Du, det var lättare än jag trodde, när jag gick in på länken där. Jag har röstat på din blogg. - Tips till dom som inte hajar finska. Google translate finns i nödfall. Nu hoppas jag att du tar hem detta.

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till en välförtjänt nominering!
    Självklart klickar jag mig in och röstar.
    Söndagskram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. P.S. Hihi! Tänk att jag förstår finska! D.S.

    SvaraRadera
  10. Grattis! Den nomineringen är du värd!

    SvaraRadera
  11. Grattis! Va kul! Håller tummarna!
    Mona

    SvaraRadera
  12. Grattis..har röstat och håller tummarna :-)

    SvaraRadera