16 september 2012

Partyslinga

När man bor ute i skogen blir det verkligt mörkt när kvällen kommer. Och jag menar MÖRKT. Som i en säck. Alla små ljuskällor är välkomna och visst kan man ju festa till det lite också.
Den här ljusslingan hänger nu vid lusthuset och piggar upp oss. Mera bilder senare.




Täällä metsässä on nyt  iltaisin pimeää. Ja tarkoitan TODELLA pimeää. Kuin säkissä siis. Jokainen pieni valonlähde on tervetullut, ja siksi ostinkin nämä ihanat partyvalot piristämään meitä. (Tarjoustalo - hinta noin 2O egeä)  Tuonne huvimajan pihaan olen ne laittanut, mutta lisää siitä myöhemmin!!

5 kommentarer:

  1. Kaikki valot on ihania,nuo pallot on aivan mahtavat, minulla on myös jo pallovalot palamassa. Tietysti kynttilöitä on ihana polttaa, kun on niin pimentyneet illat.Tunnelmallisia iltoja! Tepa Seinäjoelta

    SvaraRadera
  2. Ha nu en fin kväll och en bra start på den nya veckan.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig ljusslinga! Ja du, det blir ju becksvart på kvällarna - så mysigt med många ljuspunkter utomhus!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Va mycket fint jag fick läsa ikapp mig på nu. Kanske jag äntligen börjar få lite inspiration till att göra hemmet höstfint!
    Ska bli kul att se fler mysbilder!

    SvaraRadera
  5. Jo visst blir det mörkt. Verkligen kolmörkt. Jag går omkring och tänker att mina glasögon funkar dåligt, men så är det skymning...hihi. Jag tänder väl lite här o där, men så långt som utebelysningen har jag inte kommit ännu. Måste ställa om en timer, ändra en jordfelsbrytare i ett annat hus osv. Och jag glömmer hela tiden...och snart flyttar vi ju så då blir det ungen som får ta det, haha.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera