28 november 2012

En spännande dag

Bjussar på mera bilder från Tallinn, medan jag själv åker iväg till Åbo, för en radiointervju. Jo! Glup!! Har varit med om en sån förut och oj voj huhu så konstig den egna rösten röst kan låta i etern. Man är rädd för att det ska hoppa konstiga grodor ur mun på en, men värst är känslan när det är över och man inte har en aning om vad man sagt!
Nå, jag lovar att försöka skärpa mig, hehe. (och lovar meddela var och hur man kan lyssna sen) Det om jag inte gjort bort mig förfärligt förstås...
Nåväl- bilder från det fina hemmet i Tallinn kommer här, vassego!









Tänään on taas tarjolla kuvia Tallinnan kodista, sillä aikaa kun itse käyn Turussa.  Tänään menen nimittäin radiohaastatteluun. Joo, ihan totta! Glup! Olen joskus aikaisemminkin ollut ja huhu miten oudolta oma ääni kuulostaa radiossa. Pelkään että suusta tulee sammakoita mutta pahin on se tunne jälkeenpäin kun oman hermostumisen takia ei muista yhtään mitä tuli sanottua!
No koitan olla ihmisiksi ja pysyä skarppina. Ilmoittelen kyllä milloin tämä sitten lähetetään mutta ruotsiksihan se sitten tulee.
No mutta mutta, nyt nautitaan Tallinnan kodista!

7 kommentarer:

  1. Ännu flera fina bilder från Tallinhemmet - det tackar jag för! Så fint hem!

    Lycka till med radiopratet idag! Jag är säker på att det kommer att gå jättefint!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Onpas kauniisti rempattu vanha talo!

    Mukavaa haastattelupaivaa!

    SvaraRadera
  3. Det är ett helt underbart hem, det där. Och så fina bilder!
    Hoppas intervjun gick som smort, och att vi får höra...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder du tagit igen en gång!! Så himla vackert hem!

    SvaraRadera
  5. Täällä on siis sen pojan huoneesta kuvia mitä kaipailinkin... :)

    SvaraRadera