1 november 2012

Jul i JDL

Mitt inspirationsreportage till Jeanne d´Arc Living varsågoda- här ett litet plock! Bilder från vårt lusthus alltså. Jag har såå väntat på att få visa er- det var ju så härligt med all den där snön.

Jag ber om ursäkt men nu tutar jag på om julen igen. men jag kan ju inte hjälpa att de här reportagen publiceras nu... och snart är det faktiskt advent. Eller ja... 30 dagar eller så. Men som känt så går tiden fort och sen står man där helt snopen!

 Jag brukar faktiskt inhandla de flesta julklapparna redan i november, så jag ska få njuta av julmyset sen i december, utan stress. I fjol sket sig allt, (som man säger på vacker finlandssvenska.) Hade ingen julstämning alls. Inte ens på julafton, och efteråt kände jag mig snuvad på konfekten. Så det är kanske bra att det bubblar dubbelt i år? :) Ja, jag njuter då i alla fall!







Tässäpä maistiaisia tekemästäni jouluisesta inspisjutusta Jeanne d´Arc Living-lehdelle. Kuvat huvimajastamme (Lehti löytyy Akateemisesta) Olen niin odottanut että saan näyttää näitä kuvia- tuo oli ihana kuvauspäivä!

Anteeksi nyt ihan kamalasti että taas toitotan näitä joulujuttuja mutta vaikea minun on muutakaan tehdä, kun nämä jutut nyt jo julkaistaan! Ja kohta onkin adventti! Tai no joo.. kolmekymmentä päivää jäljellä tai jotain. Mutta aika rientää aina, ja sitten seistään siinä hoomoilasena.

Yleensä ostan suurimman osan lahjoista jo marraskuussa, jotta saisin nauttia rauhallisesta fiilistelystä joulukuussa, mutta viime vuonna jokin meni ihan päin peetä. Minulla ei ollut kunnon joulufiilistä- ei edes jouluaattona, ja jälkeenpäin oli ihan pettynyt olo. Siinäkö se oli?
No, mutta jos tänä vuonna sitten tuplasti enemmän? Eihän se haittaa? Minä ainakin nautin!

19 kommentarer:

  1. Så nydelige og stemmningsfulle bilder ! Kjempelurt å starte tidlig med julegavene . I år må det bli en god jul... Klem

    SvaraRadera
  2. ihanat kuvat..mä oonkin menossa just skanssiin, toivottavasti siel on akateeminen tää lehti täytyy saada omaksi :))
    kyllä on kuules tullut kehuja siitä maalla lehden takakuvasta :)) ollaan taidettu onnistua ;)

    SvaraRadera
  3. Ihana, ihana, ihana, niin hienoo:)
    Ilona

    SvaraRadera
  4. Ååh, så vackra bilder! Så enkla och stämningsfulla!

    SvaraRadera
  5. Jag njuter av bilderna!
    Så vackert!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Anna palaa vaan tuplainnolla tänä vuonna! Noin ihania kuvia katsoessa ei voi valittaa liian aikaisesta tunnelmoinnista:-) Tänä syksynä ajattelin skipata halloweenin kokonaan ja siirtyä talvitunnelmointiin ja joulunkin fiilistelyyn hyvissä ajoin -taas sain jutustasi hyvää 'lääkitystä'.Kiitos!

    SvaraRadera
  7. Mysiga bilder! pepparkakorna ser härliga ut!

    SvaraRadera
  8. Aivan ihana tunnelma ja hienot kuvat..

    SvaraRadera
  9. Tosi upeita kuvia! Joulua ei voi liian aikaisin alkaa odottamaan / valmistelemaan :-)

    SvaraRadera
  10. Vad fina bilder, tycker såå om ert lusthus.

    SvaraRadera
  11. Ojoj, tosi ihania kuvia!!!
    Längtar till julen :)

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  12. Bare en ting å si: FANTASTISK VAKKERT!!!Tusen takk for at du deler disse bildene med oss:)

    Klem Vibeke

    SvaraRadera
  13. Vilka stämnings bilder.. Nog kan vi redan börja suga på julkonfekten ! Jag såg de första ljusstakarna i ett hus vid jobbet idag och det såg så stämningsfullt ut !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  14. vilka vackra bilder du visar! vilket nummer av tidningen finns dessa bilder med i?

    jag hoppas att du kan finna julfriden i år*ler

    ha det gött
    kram ELLINOR

    SvaraRadera
  15. Niin kaunista! Minullakin jo sormet aivan syyhyävät että saisi jo alkaa laittamaan jouluvaloja ja juttuja esille! Mukavaa perjantaita ja tulevaa viikonloppua!

    SvaraRadera
  16. Har du nåt ledigt rum... så kommer jag gärna och bor i din vackra värld. Den är så fantastig fångad genom din kamera. Vilken duktig fotograf du är!!
    //Helena Nyman

    SvaraRadera
  17. Kauniita ja tunnelmallisia kuvia. Eikä yhtään liiian jouluisia.

    SvaraRadera
  18. Hej, vansinnigt vackra bilder! Får en att tappa andan nästan.. Tack!

    SvaraRadera