12 september 2013

CHOKO!

Jag brukar unna mig lite gott ibland. Bara för att livet inte ska bli för tråkigt. I små portioner är det ju ok, men jag brukar vara försiktig, för ger man lillfingret så är man snabbt där igen. Jag har till exempel inte ätit en endaste glass på hela sommaren. Inte har jag saknat det heller. Man kan ju kompensera med mörk choko och med bär.. Mums!



Välillä hemmottelen itseäni jollain hyvällä, mutta olen varovainen, sillä jos pirulle antaa pikkusormen, se vie koko käden. En ole koko kesänä syönyt yhtäkään jäätelöä. En ole kaivannutkaan. Tumma suklaa ja marjat riittävät ihan hyvin. Nam!

2 kommentarer:

  1. fin bild.
    Ha en fin torsdagskväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Karkki ja hyvälakkoa täälläkin tehdään. Jäätelö kuuluu kyllä suursuosikkeihin, mut kohtuu kaikessa :)

    SvaraRadera