14 september 2013

Mera blommor

Ja, ni ser. Jag hanterar mera stress. Det har varit en hektisk sommar och jag har inte hunnit vila, så nu kommer det blommor på löpande band...   :)
Nej skämt åsido. Just nu mår jag bra. För en stund. För nästa vecka tror jag det ramlar in en hel massa TO-DO´s. Så bäst att njuta nu.




No niin, tässäpä näette. Lisää kukkia. Lisää stressinsiedätystä. Kesä oli pitkä enkä ehtinyt huilata, joten nyt lataan kukkia liukuhihnalla ;)  Tai ei nyt sentään... Voin ihan hyvin. Ainakin nyt. Ensi viikolla taitaa taas olla aika hulabaloo ja pitkä To-DO lista. Parasta nauttia nyt.

5 kommentarer:

  1. jätte fin bild
    Ha en toppen söndag
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Stress kan vara både något positivt och något negativt, men gränsen är onekligen hårfin ibland. Se till att hålla dig på rätt sida! Klokt av dig att ladda batterierna och samla ny kraft då och då.

    Njuter av bilderna från ert fina kök. Så härligt det ser ut! Vet ju att du dessutom varit klok att hitta en karl som trivs extra bra där. ;-)

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra rosor! Härligt foto som alltid när du tar bilder:-)

    Kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Har missat massor av fina foton ser jag! Hoppas ni har ett bra veckoslut!

    SvaraRadera
  5. Nyttigt att komma iväg lite och bara vara. Och så får du extra gott bröd framöver...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera